Vraag

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik zoek een?
Een Android Smartphone voor mijn zoon van 15.
Hij heeft nu een Huawei P Smart, ook met Android. Maar die heeft zijn beste tijd gehad.

Wat is je budget?
200 tot max 300 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze Smartphone gaat vooral gebruikt worden voor:
- Spelletjes
- Youtube
- Videobellen
- Social media

Dus vooral op zoek naar relatief goede performance, beeldkwaliteit en batterijduur.
Minder belangrijk: camera kwaliteit.

Wat heb je zelf al gevonden?
De Samsung A22, het instapmodel. Maar als jullie meer value for money vinden hou ik me aanbevolen.
Van de andere merken heb ik minder kennis. De kwaliteit moet wel goed zijn, liefst een degelijk, stevige telefoon. Die gasten van die leeftijd gaan er soms heel lomp mee om.

Alle reacties

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-01 22:44
Je kan kijken naar de Poco X3 Pro of Poco F3 5G.

Beide telefoons hebben goede performance. De Poco X3 Pro heeft de Qualcomm Snapdragon 860 en de Poco F3 5G heeft de snellere Qualcomm Snapdragon 870.

De Poco X3 Pro heeft de grootste accu (5160 mAh) van de twee (F3 heeft 4520 mAh). De camera's van beide telefoons is bijna hetzelfde (F3 heeft een betere macro camera).

De Poco X3 Pro heeft een IPS LCD scherm terwijl de Poco F3 een betere Samsung E4 Amoled scherm heeft.

Beide telefoons zijn meer value for money dan de Samsung A22. Je krijgt betere prestaties en een 120hz scherm.

Als je graag 5G wilt, zou ik voor de Poco F3 5G kiezen (Poco X3 Pro heeft geen 5G). Let wel op dat de Poco F3 geen audio jack heeft

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De Poco F3 voor 300 lijkt me inderdaad een goede keus, ik vond persoonlijk het scherm vd X3 erg tegenvallen.

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-10-2022
Dank voor de reacties. De Poco X3 Pro heeft wel een audio jack en die wordt vaak gebruikt.
Jammer dat de F3 die niet heeft. Dus vooralsnog lijkt het er op dat het de X3 Pro wordt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee