ben opzoek naar advies over speakers en versterker HELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedvd veld
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-01-2022
Beste ik heb 6 boxen Pronomic CLS-660 WH 2 wegen high end weefsel inbouwluidspreker 240 Watt
nu wil ik drie zones keuken woonkamer en buiten.

Ik wil zones individueel aan en uit kunnen zetten, en verder wil ik radio kunnen luisteren, en spothifi via een iPad kunnen aansturen. alle speakers zijn bedraad naar 1 centraal punt.
Nu wil ik graag een versterker kopen alleen zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb zelf deze versterker gevonden. Power Dynamics PV260BT 6-zone stereo versterker alleen weet niet of dit verstandig is of mogelijk is.

ik hoor heel graag van jullie

alvast super bedankt voor meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Moeten ook videobronnen aangesloten worden? (Je tv, een blu-ray-speler, etc?)

Een receiver of versterker, kies je zo Jorgen in "Keuze tussen receivers"

Als ik het zo zie dan doet de door jou gevonden versterker wel bluetooth, dus je kunt Spotify luisteren, maar aangezien het alleen bluetooth ontvangst is en geen Spotify Connect, moet dus wel de hele tijd je iPad of telefoon aanstaan. Zodra je een telefoongesprek op je telefoon opneemt, of je partner een filmpje op de iPad gaat kijken, ben jij de muziek over je speakers kwijt en hoor je wat die gene dan op het streamende apparaat aan het doen is. Veel fijner zou het dus zijn als het apparaat Spotify Connect heeft zodat je gewoon op je telefoon of iPad iets kunt kiezen en je versterker of receiver zelf verder de stream oppakt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.