1. Wie ben je:
• Leeftijd: 22
• Opleiding: ICT-Medewerker niv 3 ( bezig met niv 4 nu )
• Werkervaring: 6 maanden toen ik begon had ik 0 maanden werk ervaring eigenlijk geen stages die echt mee tellen
• (Woon) Locatie: Amstedam
• Wat doe je: Ik lever support als 1e of 2e lijn zit in de detachering werk met topdesk/ horizon helpdesk agent
• Functie: Support Engineer
• Werkgever/branche: Detacheerbedrijf
• Aantal vakantiedagen*: 25
• Gewerkte uren/week*: 40
• Reistijd**: 30m naar kantoor
• Werkdruk: normaal 3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 1750
• Vakantiegeld: € 1950
• Lease auto: € 100 prive rijden en € 60 bijtelling
• Certificaten: ITIL foundation van bedrijf zelf ( niet echt denk ik ) az-900 ms-900
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande):
Ik ben begonnen met 0 maanden ervaring en toen kreeg ik € 1750 bruto per maand.
Nu kan ik mijn contract verlengen maar heb ik ook veel meer ervaring is € 1900 bruto per maand goed?
Ben ook nog bezig met mijn niveau 4 en al bijna klaar dan zou mijn salaris ook omhoog gaan.
En heb die 6 maanden werk ervaring opgedaan op mijn eertje project waar ik nu nog zit en ze zijn tevreden over mij alleen maar positieve feedback.
• Wat vinden jullie hiervan?
• Leeftijd: 22
• Opleiding: ICT-Medewerker niv 3 ( bezig met niv 4 nu )
• Werkervaring: 6 maanden toen ik begon had ik 0 maanden werk ervaring eigenlijk geen stages die echt mee tellen
• (Woon) Locatie: Amstedam
• Wat doe je: Ik lever support als 1e of 2e lijn zit in de detachering werk met topdesk/ horizon helpdesk agent
• Functie: Support Engineer
• Werkgever/branche: Detacheerbedrijf
• Aantal vakantiedagen*: 25
• Gewerkte uren/week*: 40
• Reistijd**: 30m naar kantoor
• Werkdruk: normaal 3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 1750
• Vakantiegeld: € 1950
• Lease auto: € 100 prive rijden en € 60 bijtelling
• Certificaten: ITIL foundation van bedrijf zelf ( niet echt denk ik ) az-900 ms-900
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande):
Ik ben begonnen met 0 maanden ervaring en toen kreeg ik € 1750 bruto per maand.
Nu kan ik mijn contract verlengen maar heb ik ook veel meer ervaring is € 1900 bruto per maand goed?
Ben ook nog bezig met mijn niveau 4 en al bijna klaar dan zou mijn salaris ook omhoog gaan.
En heb die 6 maanden werk ervaring opgedaan op mijn eertje project waar ik nu nog zit en ze zijn tevreden over mij alleen maar positieve feedback.
• Wat vinden jullie hiervan?