Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALDS
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-03-2024
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 22
• Opleiding: ICT-Medewerker niv 3 ( bezig met niv 4 nu )
• Werkervaring: 6 maanden toen ik begon had ik 0 maanden werk ervaring eigenlijk geen stages die echt mee tellen
• (Woon) Locatie: Amstedam
• Wat doe je: Ik lever support als 1e of 2e lijn zit in de detachering werk met topdesk/ horizon helpdesk agent
• Functie: Support Engineer
• Werkgever/branche: Detacheerbedrijf
• Aantal vakantiedagen*: 25
• Gewerkte uren/week*: 40
• Reistijd**: 30m naar kantoor
• Werkdruk: normaal 3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 1750
• Vakantiegeld: € 1950
• Lease auto: € 100 prive rijden en € 60 bijtelling
• Certificaten: ITIL foundation van bedrijf zelf ( niet echt denk ik ) az-900 ms-900
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande):

Ik ben begonnen met 0 maanden ervaring en toen kreeg ik € 1750 bruto per maand.
Nu kan ik mijn contract verlengen maar heb ik ook veel meer ervaring is € 1900 bruto per maand goed?
Ben ook nog bezig met mijn niveau 4 en al bijna klaar dan zou mijn salaris ook omhoog gaan.
En heb die 6 maanden werk ervaring opgedaan op mijn eertje project waar ik nu nog zit en ze zijn tevreden over mij alleen maar positieve feedback.

• Wat vinden jullie hiervan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je zat geschoold (niveau 3) bijna op minimumloon: https://www.rijksoverheid...bedragen-minimumloon-2022 Als je kan werken tijdens je studie is het wel lekker fijn en makkelijk. Ervaring op doen en geld verdienen. Als je nog geen vaste lasten hebt en het je bevalt zit je niet verkeerd. Of je meer kunt krijgen in de huidige markt? Mogelijk wel, ik weet niet in hoeverre support engineers op het moment in trek zijn met weinig jouw ervaring. Ik weet niet hoe je MBO4 combineert met je 40u/wk werk en of dit ook mogelijk zou zijn bij een andere werkgever.

Als je niveau 4 in zicht is (juni?) zou ik denk ik blijven hangen en dan gaan onderhandelen en/of verder zoeken.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:08
Voor locatie Amsterdam vind ik zowel 1750 als 1900 niet veel, maar ik weet niet precies hoeveel vraag er is naar support medewerkers. Hoeveel krijg je als je niveau 4 afgerond hebt? Mijn gevoel zegt dat het niet veel is, maar dat komt ook omdat alles tegenwoordig enorm duur wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALDS
Zenomyscus schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:16:
Voor locatie Amsterdam vind ik zowel 1750 als 1900 niet veel, maar ik weet niet precies hoeveel vraag er is naar support medewerkers. Hoeveel krijg je als je niveau 4 afgerond hebt? Mijn gevoel zegt dat het niet veel is, maar dat komt ook omdat alles tegenwoordig enorm duur wordt.
Hoeveel ik krijg als ik niv 4 heb is mij niet verteld vroeg het ook niet omdat ik het onbeschoft vond zeg maar en ik had toen 0 ervaring nu zal ik het wel moeten doen bij de volgende gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALDS
True schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:13:
Je zat geschoold (niveau 3) bijna op minimumloon: https://www.rijksoverheid...bedragen-minimumloon-2022 Als je kan werken tijdens je studie is het wel lekker fijn en makkelijk. Ervaring op doen en geld verdienen. Als je nog geen vaste lasten hebt en het je bevalt zit je niet verkeerd. Of je meer kunt krijgen in de huidige markt? Mogelijk wel, ik weet niet in hoeverre support engineers op het moment in trek zijn met weinig jouw ervaring. Ik weet niet hoe je MBO4 combineert met je 40u/wk werk en of dit ook mogelijk zou zijn bij een andere werkgever.

Als je niveau 4 in zicht is (juni?) zou ik denk ik blijven hangen en dan gaan onderhandelen en/of verder zoeken.
Ja juni ben ik klaar avond school je brengt me op een goed idee thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 00:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dit kan prima in het algemene salaris-topic.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.