Suggestie: Laagste prijs als getal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steelodude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 09:59
Een suggestie voor de pricewatch.

Het weergeven van de laagste prijs als getal over de geselecteerde periode in de grafiek.

Persoonlijk ga ik altijd met de slider in de weer om te kijken wat de exacte laagste prijs van een product in een geselecteerde periode is geweest. Dit in een oogopslag kunnen zien maakt het grafiekje een stukje gebruikersvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@steelodude Als ik het goed begrijp, pak je de prijsgrafiek en pas je de periode aan. Jij wilt van die periode de absoluut laagste prijs weten. Klopt dit?

Sowieso gaat dit over de prijsgrafiek, waar dev- en denkwerk van ons Product en Developmentteam nodig is, dus ik verplaats dit topic naar Mooie Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelodude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 09:59
Glaanie schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:36:
@steelodude Als ik het goed begrijp, pak je de prijsgrafiek en pas je de periode aan. Jij wilt van die periode de absoluut laagste prijs weten. Klopt dit?

Sowieso gaat dit over de prijsgrafiek, waar dev- en denkwerk van ons Product en Developmentteam nodig is, dus ik verplaats dit topic naar Mooie Features :)
Ja dat klopt. De absoluut laagste prijs in een oogopslag als getal kunnen zien (over de totale periode of de ingezoomde periode) zonder een scrollover te hoeven doen.

Bedankt voor je reactie! (y)