Ik zoek een?
Om "stil" te kunnen oefenen met een band, ben ik op zoek naar draadloze RF koptelefoons, waarbij meerdere (minimaal 5) koptelefoons het signaal kunnen krijgen van één zender
Wat is je budget?
Budget is €300-400 voor het geheel (1 zender, 5 koptelefoons) Mogelijk meer als de investering het écht waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag met mijn band de hele avond kunnen oefenen zonder de buren lastig te vallen. Ze hebben nog niet geklaagd, maar ik wil het graag voor zijn
Zelf speel ik electronische drums, de andere muzikanten electrische (bas)gitaar en keyboard. Alle instrumenten zijn te mixen via een mengpaneel (in bezit). De zender van de koptelefoonset kan zijn audio van het mengpaneel krijgen. Essentieel is dat de latency zo laag mogelijk is (<20ms ofzo), daarom heeft RF de voorkeur boven Bluetooth.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zit te denken over een Silent Disco oplossing, bijvoorbeeld deze https://www.bol.com/nl/nl...digital/9300000039159409/ Ik zou graag weten wie er ervaring heeft met zo'n silent disco setje.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er tweaker-muzikanten die iets soortgelijks gebruiken?
Wat zijn je ervaringen?
Wat kun je aanbevelen?
Sommige draadloze koptelefoons passen zelf het volume aan om pieken in het geluid op te vangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt voor je hulp!
Om "stil" te kunnen oefenen met een band, ben ik op zoek naar draadloze RF koptelefoons, waarbij meerdere (minimaal 5) koptelefoons het signaal kunnen krijgen van één zender
Wat is je budget?
Budget is €300-400 voor het geheel (1 zender, 5 koptelefoons) Mogelijk meer als de investering het écht waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag met mijn band de hele avond kunnen oefenen zonder de buren lastig te vallen. Ze hebben nog niet geklaagd, maar ik wil het graag voor zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Zit te denken over een Silent Disco oplossing, bijvoorbeeld deze https://www.bol.com/nl/nl...digital/9300000039159409/ Ik zou graag weten wie er ervaring heeft met zo'n silent disco setje.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er tweaker-muzikanten die iets soortgelijks gebruiken?
Wat zijn je ervaringen?
Wat kun je aanbevelen?
Sommige draadloze koptelefoons passen zelf het volume aan om pieken in het geluid op te vangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt voor je hulp!