Beste tweakers,
Tijdje geleden zelfde soort vraag gesteld maar nu weet ik zeker dat mijn computer werkt.
Wat is er aan de hand?
Ik heb een nieuwe pc gebouwd met de volgende componenten :
Moederboard:gigabyte b450m ds3h v2
Bios versie 62B
Cpu: Ryzen 2600
Ram: 4x Corsair Vengeance LPXCMK16GX4M2B3000C15
Ssd: Samsung 870 evo 250gb
Voeding :Corsair vs450
Videokaart die problemen geeft:GTX titan superclock.
Videokaart die wel werkt : XFX HD 5770
De set up hierboven werkte niet in het begin met de gtx titan aangesloten. Het probleem was dat ik geen beeld kreeg.
Andere videokaart er in ( de xfx HD 5770) en alles werkte naar behoren en dacht dat mijn titan helaas stuk was.
Door een andere tweakers er op gewezen hem nog in andere oude pc te testen en daarop werkt hij weer volledig.
Nu vraag ik mij toch af waarom die dus niet werkt op mijn nieuwe set up?
Heb het volgende geprobeerd :
Bios update naar nieuwste versie.
Externe voeding alleen voor videokaart.
Via andere oude pc geprobeerd display port update uit te voeren maar krijg error dat kaart niet ondersteund wordt? Kan iemand mij vertellen of dit klopt?
Na al deze dingen geprobeerd te hebben blijft de kaart helaas niet werken in mijn nieuwe set up. Wat ik vreemd blijf vinden aangezien een andere kaart het wel gewoon doet. Dus het lijkt mij geen defect moederboard.
Iemand enig idee? Kan het een bios instelling zijn of iets anders dat ik nog kan proberen?
Oude pc :
MSI 970 gaming
AMD fx 8350
4x Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung 870 evo 250gb
Corsair VS450
Tijdje geleden zelfde soort vraag gesteld maar nu weet ik zeker dat mijn computer werkt.
Wat is er aan de hand?
Ik heb een nieuwe pc gebouwd met de volgende componenten :
Moederboard:gigabyte b450m ds3h v2
Bios versie 62B
Cpu: Ryzen 2600
Ram: 4x Corsair Vengeance LPXCMK16GX4M2B3000C15
Ssd: Samsung 870 evo 250gb
Voeding :Corsair vs450
Videokaart die problemen geeft:GTX titan superclock.
Videokaart die wel werkt : XFX HD 5770
De set up hierboven werkte niet in het begin met de gtx titan aangesloten. Het probleem was dat ik geen beeld kreeg.
Andere videokaart er in ( de xfx HD 5770) en alles werkte naar behoren en dacht dat mijn titan helaas stuk was.
Door een andere tweakers er op gewezen hem nog in andere oude pc te testen en daarop werkt hij weer volledig.
Nu vraag ik mij toch af waarom die dus niet werkt op mijn nieuwe set up?
Heb het volgende geprobeerd :
Bios update naar nieuwste versie.
Externe voeding alleen voor videokaart.
Via andere oude pc geprobeerd display port update uit te voeren maar krijg error dat kaart niet ondersteund wordt? Kan iemand mij vertellen of dit klopt?
Na al deze dingen geprobeerd te hebben blijft de kaart helaas niet werken in mijn nieuwe set up. Wat ik vreemd blijf vinden aangezien een andere kaart het wel gewoon doet. Dus het lijkt mij geen defect moederboard.
Iemand enig idee? Kan het een bios instelling zijn of iets anders dat ik nog kan proberen?
Oude pc :
MSI 970 gaming
AMD fx 8350
4x Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung 870 evo 250gb
Corsair VS450
[Voor 12% gewijzigd door samohtthomas op 10-01-2022 13:47]