Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Ik zal het zo even gaan uitttesten.
39
bij mij loopt het wel soepel maar als je naar mijn systeem kijkt is dat wel logisch, maar voor anderen ?
En waar zou je dat kunnen downen ?
I got a problem-solver and its name is revolver
zie je de hier staan, bij de eerste post.Op woensdag 22 augustus 2001 15:00 schreef Dethroned het volgende:
effe kijken.
UT is op zich niet zo zwaar, draait op een celeron 500 al vloeiend, en als je een 'simpele' geforce 2-achtig iets hebt ook wel op 1600x1200x32. Met een gf2MX draait ie op 1280x1024x32 ook goed.
Grote vraag is, als dit voor de radeon 1 kan, waarom dan niet voor de geforce 1/2/3?
waarom zou je een shooter op 1600*1200 willen spelen? dan raak je (ik iig niet) toch niets?Op woensdag 22 augustus 2001 15:00 schreef Dethroned het volgende:
maar ik denk toch niet dat met software de fps omhoog gaan ... Dus moet je nog meer inleveren en zij het nou zo dat je dus al een best wel goed systeem om UT in 1600x1200@32 met alles aan en Dolby Surroun en dergelijke te spelen, toch ??
bij mij loopt het wel soepel maar als je naar mijn systeem kijkt is dat wel logisch, maar voor anderen ?
800*600 roels
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Truform is toch een techniek van ATIOp woensdag 22 augustus 2001 15:05 schreef Milo het volgende:
Grote vraag is, als dit voor de radeon 1 kan, waarom dan niet voor de geforce 1/2/3?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
En als je pietje-precies wil uithangen moet je een Razor Boomslang2000 kopen
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
nee hoor dat lijkt maar zo.. ook die hand die is ook niet groter dan zijn hoofd ofzo..Op woensdag 22 augustus 2001 14:47 schreef Homedisc het volgende:
ehh ligt het aan mij of zijn die voeten iets wat groter geworden
Die van mij bevalt niet zo heel goed .. hij blijft bij sommige DVD's snel draaien (en dus herrie maken) terwijl dat helemaal niet nodig is. Verder maakt ie bij gewone CD's een pokkeherrie. Maw neem niet dit modelOp woensdag 22 augustus 2001 15:18 schreef Dethroned het volgende:
ff offtopic
Bomberman, hoe bevalt die DVD van je? Ik moet er nog een kopen...

lijkt wel of er op die radeon shot een soort fsaa overheen is gehaalt. meer verschillen zie ik niet.
Hoe hoger de resolutie, hoe meer je ziet. Dus, hoe meer je zou moeten kunnen raken. Hoe komt het dat jij minder raakt in een hogere resolutie?waarom zou je een shooter op 1600*1200 willen spelen? dan raak je (ik iig niet) toch niets?
800*600 roels
Dus? Waarom zou nVidia niet ook ziets kunnen knutselen?Truform is toch een techniek van ATI
Ik dacht dat de GF3 zowat alle features van de radeon had...de Radeon1 heeft meer features dan de Geforce, waaronder de pixel shader die dankzij Microsoft onbenut is
Ik zie wel wat van dat trueform gebeuren... kijk maar naar z'n heup bijvoorbeeld. En z'n handschoen.ffe vergelijken
(image)
lijkt wel of er op die radeon shot een soort fsaa overheen is gehaalt. meer verschillen zie ik niet.
hm... mischien toch maar goedkoop een radeontje op de kop tikken als dit in alle/meer spellen gaat kunnen.
Heeft iemand al benchmarks gedraait?
een shotje met mijn voodoo5 5500 van ongeveer hetzelfde stuk van de demo. zie jij verschil? nou ik niet.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het werkt dus ook al met de radeon's 1, dus mensen die zo'n ding hebben hoeven er niks voor te betalen. En ja, als je goed kijkt zie je verschil, namelijk meer poly's in het ventje. Maar er is niet echt een goed screenshot gekozen, als er nou een ventje groter in beeld is, met een geweertje enzo is het al wat duidelijk denk ik.tis maar waar je veel geld voor wilt betalen he?
een shotje met mijn voodoo5 5500 van ongeveer hetzelfde stuk van de demo. zie jij verschil? nou ik niet.
Verwijderd
Misschien als je wat meer andere screens plaatst zodat we het wel goed kunenn zien..
typvouten
Het ziet er allemaal wel een stuk mooier uit, de poppetjes zijn ook veel mooier geworden.
Maar bij treden er nogal veel fouten op als ik zo speel, misschien ligt het aan de driver (7109).
Ook veel render fouten krijg ik, b.v. als ik 2 enforcers heb en ik loop ermee een beetje in de rondte dan floepen allebei de geweren van bol naar plat (
Ook lopen de frames per second flink achteruit, op een res. van 1024x756x32bit loopt het net 15fps, het zakt naar de 10fps als er 1 mannetje in beeld komt.
Ja, het hele gedoe is idd software matig.
getest op een pc bestaand uit:
abit kt7a
duron 1200Mhz
196mb ram
nieuwste 4in1 drivers
ati radeon 7109 driver
39
Wilde je alleen voor Trueform een radeon aan gaan schaffen?Op donderdag 23 augustus 2001 15:04 schreef Milo het volgende:
WoW... da's wel errug traag. en dan ook nog glitches. Ik denk dat ik het dan toch nog maar even op m'n gf2mxje houd
39
39