Vraag

• Darkuter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06-2022
Hallo allemaal,

Sindskort in het bezit van een nieuwe ketel en de Nest Thermostaat V3. Ik heb geen verstand van draadjes en ik ga er vanuit dat mijn monteur alles juist heeft aangesloten. Mijn CV werkt ook so far naar behoren. Ben zelf iemand die graag wil dat alle mogelijkheden werken als ik ze wil gebruiken en nu loop ik tegen een probleem aan.

Mijn vraag:
Mijn voorwarming van mijn water staat default op 60c en verandert ook niet als ik op welk moment dan ook warm water pak. Hij blijft ook oranje. Bij instellingen staat ook bediening: niet gevonden. Dus kan ook geen schema aanmaken oid. Iemand hier een fix voor?

Ik heb wel wat topics gevonden hierover maar niet met het gewenste antwoord. Sommigen opperen bij instellingen combiketel aan te passen naar 'ander apparaat', maar hier durf ik nog niet aan te beginnen, want?

1. Moet mijn apparaat dan weer opnieuw gaan leren? En hoe lang duurt dat? Heb hem nu 3 dagen.
2. Override het leren het schema dat ik heb voor de temperatuur dat ik heb voor mijn woning?

Ik kan toch niet de enige zijn met een Remeha ketel en een Nest?

Alvast bedankt voor de moeite voor het lezen van mijn topic.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:27
Kan me herinneren dat ik die instellingen voor tap water nooit aan de gang heb gekregen op mijn Nest met Nefit.
Alleen het verwarmingsdeel. De rest gewoon op de ketel ingesteld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:19
Ik heb deze combinatie en gebruik de Nest eigenlijk enkel voor verwarming van het huis.
Op de CV heb ik twee draaiknoppen waarmee ik de temperatuur van de CV en het tapwater kan instellen.

• Darkuter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06-2022
Retrospect schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:47: