to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Terug bellen en vragen:" Wat kost een nieuwe kop"
Gaan ze vragen stellen dan gewoon zeggen:" Dat vroeg ik niet juffrouw, ik wil weten wat een nieuwe kop kost."
Gaan ze vragen stellen dan gewoon zeggen:" Dat vroeg ik niet juffrouw, ik wil weten wat een nieuwe kop kost."
de betaler vervuilt
Verwijderd
ik heb voorheen wel in een winkel gewerkt, maar het zijn inderdaad waardeloze printers, ik heb een keer zo'n kop op kosten van xerox mogen onvangen, en daar mocht hij 163,50 ex kosten, dus zeg maar rond de 229,- verkoop, eigenlijk hebben ze dus gelijk, wat ze eigenlijk zeggen is koop een HP.
zucht, het zou hun slogan moeten zijn.
RGZ
MASH
zucht, het zou hun slogan moeten zijn.
RGZ
MASH
Op woensdag 22 augustus 2001 14:38 schreef raymondw het volgende:
Ik heb een hele mooie Xerox printer welke btje rot gaat printen in kleur (kop rot).
Bel ik als nette klant even naar de helpdesk met de vraag wat kost een nieuwe kop.
Krijg ik de vraag:
"Hoeveel cardridges heeft u al geprint?"
Ja, weet ik veel stuk of 8.
"Dan moet u de printer vervangen"
Sorry?!?!?!![]()
"Meneer, de printer is na 6 cardridges versleten"
Tot zover Xerox, wie heeft er voor mij een goed antwoord?
Of weet waar ik een printer kop kan bestellen?
Printer : Xerox Docuprinter XJ6C
Verwijderd
XJ4C, XJ6C en XJ8C is al weer passe wat betreft Xerox.
Het nieuwe buggy paradepaardje is de M750
Feitelijk heeft die persoon dus gelijk -> er is niks meer verkrijgbaar voor de XJ6C
Het nieuwe buggy paradepaardje is de M750
Feitelijk heeft die persoon dus gelijk -> er is niks meer verkrijgbaar voor de XJ6C
Om er even een lichtelijke understatement tegenaan te gooien: HP is echt niet meer wat het geweest is!wat ze eigenlijk zeggen is koop een HP.
de betaler vervuilt