XP again

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/18097

De eersten zijn al een leuk voor teken van wat er mischien nog te wachten staat voor ons :?
Ben beneiuwd, hoe deze gaat aflopen :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Een os met weet ik veel hoeveel regels code kan toch nooit bugvrij zijn, ik snap niet dat iedereen daar flamebaits en trolls voor krijgt.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Dat het bugless is idd niet echt logisch en zulke uitspraken zijn koren op de molen voor de * KeX vlammensteins.

Maar de eerste serie reacties, op die van sdomburg (al heeft die ook niet veel meerwaarde hij is iig vlamloos) na, zijn toch niet echt serieus te nemen als waardevolle bijdrage en al helemaal niet vrij van vrij van vlamachtigen.

edit:

* KeX had iets onleesbaars geproduceerd

[edit2]
Nu de draad zich wat voortplant, wordt er misschien wel al teveel naar vlam/troll gezet. Het blijft natuurlijk wel aan te bevelen dat juist postings op dit gebied op een goudschaaltje gewogen worden om sterk te staan in een evenetuele pro/con discussie. De hier al eerder genoemde sdomburg (kan niet copy/pasten op deze gestripte biebbak) krijgt IMO een onterechte flamebait bijvoorbeeld en vraagt zich in zijn edit terecht af waarom hij deze krijgt wat mogelijk meer kwaad bloed zet. Had beter even hier langs kunnen wandelen.[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
* Tha_Snail is er al even met een grove schaaf doorheen gegaan, de meest opzichtige alvast een schop naar beneden gegeven, voordat het niet meer kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

:D LOL De hierboven door mij genoemde post is in de eerste 20 minuten inmiddels al 13 keer gemod. Blijkbaar stond iedereen op scherp bij deze draad. En dat met zo'n volle modQ.

*tssk* *tssk* tssk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op woensdag 22 augustus 2001 15:05 schreef KexDaFlex het volgende:
En dat met zo'n volle modQ.
Volle modQ :? Waar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 22 augustus 2001 15:29 schreef tha_snail het volgende:

[..]

Volle modQ :? Waar >:)
Hier bijvoorbeeld!

Staan bij mij zeker nog een 150 ma 200 ongemodde reacties in. >:)

Maar ik geef toe hij is al kleiner.

Heb je wel alles naar eer en geweten behandeld en goed gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op woensdag 22 augustus 2001 15:35 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Hier bijvoorbeeld!

Staan bij mij zeker nog een 150 ma 200 ongemodde reacties in. >:)

Maar ik geef toe hij is al kleiner.

Heb je wel alles naar eer en geweten behandeld en goed gelezen ;)
Sure :) Maar ik heb niet zo veel modpuntjes, aan het begin van de dag bijna 300, nu nog geen 100 meer over. 'k Heb gewoon de Q letterlijk korter gemaakt :P

(ergo: draadjes uit de Q wegwerken waar maar een paar reacties nog niet gemod waren)

De rest van m'n modpuntjes houd ik achter de hand voor spoedgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 22 augustus 2001 14:46 schreef Gizz het volgende:
Een os met weet ik veel hoeveel regels code kan toch nooit bugvrij zijn, ik snap niet dat iedereen daar flamebaits en trolls voor krijgt.
De opmerkingen zijn vaak niet fout, maar wel overbodig of een dubbelpost (na 10 keer weten we wel dat die code nooit bugvrij kan zijn).
Daarbij is het gewoon de manier van brengen, als iemand schrijft "Code kan nooit in 1x bugvrij zijn!!!!! :r " (fictief voorbeeld) valt dit gewoon onder troll, ten 1e omdat het gewoon puur MS-bashing is, en ten 2e omdat er verder geen beargumentatie bij staat waarom dit zo zou zijn (het is redelijk duidelijk, maar afgezien daarvan).
Vaak hebben zulke reacties geen inhoudelijke meerwaarde, en horen daarom ook niet op 1 te blijven staan.

Ik hoop trouwens dat de rest van de TMF-Crew (om de vaste bezoekers van TMF dan ook maar eens een titel te geven ;) :P ) het een beetje eens is met mijn uitleg :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op woensdag 22 augustus 2001 16:07 schreef Renegade het volgende:

[..]

De opmerkingen zijn vaak niet fout, maar wel overbodig of een dubbelpost (na 10 keer weten we wel dat die code nooit bugvrij kan zijn).
Daarbij is het gewoon de manier van brengen, als iemand schrijft "Code kan nooit in 1x bugvrij zijn!!!!! :r " (fictief voorbeeld) valt dit gewoon onder troll, ten 1e omdat het gewoon puur MS-bashing is, en ten 2e omdat er verder geen beargumentatie bij staat waarom dit zo zou zijn (het is redelijk duidelijk, maar afgezien daarvan).
Vaak hebben zulke reacties geen inhoudelijke meerwaarde, en horen daarom ook niet op 1 te blijven staan.

Ik hoop trouwens dat de rest van de TMF-Crew (om de vaste bezoekers van TMF dan ook maar eens een titel te geven ;) :P ) het een beetje eens is met mijn uitleg :)
* mr_a reports&agrees!

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
* GiLeX ook mee eens alle drie >:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op woensdag 22 augustus 2001 16:07 schreef Renegade een stukje tekst
Agreed too :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, show em where we at! -1 trolls voor alle M$ bashers! whuhuu.. we rewl. uhmz, maareh ik snap niet waarom ze op een tweakers.net gaan lopen zeiken dat alles van microsoft zo slecht is.. 99% van al die STUMPERTS die daar schreewen draaien een vorm van windows, want linux installeren doen ze toch niet, daar zijn ze way-to point&click os'erig voor. Linux is ook niet helemaal bug vrij.. niks is bug vrij...
Het ziet er naar uit dat deze zielige levensvormen gedoemd zijn tot het eeuwig zeiken op micosoft, en het gebruiken van hun software, omdat linux net iets meer verstand vergt dan die gasten hebben.

en dan wil ik nog even zeggen dat ik linux en windows gebruik... en ik vind het alletwee prima besturings systemen, met allebei hun eigen voor- en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 22 augustus 2001 16:34 schreef powerpulse het volgende:
Jah, show em where we at! -1 trolls voor alle M$ bashers! whuhuu.. we rewl. uhmz, maareh ik snap niet waarom ze op een tweakers.net gaan lopen zeiken dat alles van microsoft zo slecht is.. 99% van al die STUMPERTS die daar schreewen draaien een vorm van windows, want linux installeren doen ze toch niet, daar zijn ze way-to point&click os'erig voor. Linux is ook niet helemaal bug vrij.. niks is bug vrij...
Het ziet er naar uit dat deze zielige levensvormen gedoemd zijn tot het eeuwig zeiken op micosoft, en het gebruiken van hun software, omdat linux net iets meer verstand vergt dan die gasten hebben.
Je mag best lopen zeiken dat Ms zuigt enzo, alleen BEARGUMENTEER dit met steekhoudende en GOEDE argumenten.

MS zuigt kan iedereen typen, waarom MS nou zuigt is een wat moeilijker verhaal. Tijdens het beargumenteren kom je erachter dat het allemaal wat compexer en genuanceerder is dan die 2 woordjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 20:41

JT

VETAK y0

Heb 'mooie troll' ff naar beneden geduwd...maar die andere is wel de waarheid, en zo erg vind ik hem niet, iig geen -1...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Laurent
  • Niet online
Hmm, inmiddels staat de draad in het begin alleenmaar vol met 'bug vrij ? laat me niet laggen' e.d. reacties.

Verwijderd

Wat me ook (onder vele vele andere dingen :) ) opvalt:

Een zekere Remenic komt bij mij over alsof hij alleen maar trollen/flames kan schrijven. En dan nog niet eens over de inhoud, maar over de manier van schrijven:
Gepost door Remenic Woensdag 22 Augustus 2001 - 18:42 Score: 1 (Inzichtvol)

Jij ziet het ongelovelijk verkkerd, vriend.

winxp zal op een PIII 500Mhz waarschijnlijk net zo goed draaien als win95 op een p200.

Is dat nou nuttig? Ik dacht het niet. Op deze manier zal software nooit sneller gaan draaien, omdat de software die programma aanstuurd gewoon rete traag is.

Het zijn de programma's en spellen die veel eisender moeten worden, niet het besturings systeem.
De schuingedrukte zin bijvoorbeeld vindt ik weer een flame richting degene waarop hij reageert. De rest van zijn replies zijn bijna allemaal overduidelijke flames/trolls...

/me vraagt zich af wat dat weer gaat worden...

Mischien moeten wat meer mensen zich iets aantrekken van de voorm. ondertitel van Jaymz: RESPECT

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 22 augustus 2001 22:43 schreef JT het volgende:
maar die andere is wel de waarheid
Haha, het BENADERT de waarheid nog niet eens...
, en zo erg vind ik hem niet, iig geen -1...
Nee, het is jammer dat er geen -2 of -3 bestaat, anders hoorde hij wel op dat niveau thuis.

Virussen? Scan ze hier!

• Renegade
Op donderdag 23 augustus 2001 07:30 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Haha, het BENADERT de waarheid nog niet eens...
[..]

Nee, het is jammer dat er geen -2 of -3 bestaat, anders hoorde hij wel op dat niveau thuis.
* Renegade zit zich af te vragen ofdat ie op -1 thuishoort vanwege een troll (want dat is hetimo gewoon), of op 0 omdat het een dubbelpost is (want die zin is al _zo_ vaak voorbij gekomen) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat is deze nou, interessant of flamebait?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 18:55 schreef wildhagen het volgende:
Wat is deze nou, interessant of flamebait?
Niet interessant. En ook geen flamebait. Het is een troll! :)

(Al staat ie nu op -1: interessant |:()

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 24 augustus 2001 19:10 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]
(Al staat ie nu op -1: interessant |:()
Hé kewl, weer een voor mijn verzameling. De enige varianten die ik nog niet heb gezien zijn +4, Off-topic, +4, Flamebait en -1, Behulpzaam. Alle andere varianten heb ik al gezien :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 24 augustus 2001 19:12 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Hé kewl, weer een voor mijn verzameling. De enige varianten die ik nog niet heb gezien zijn +4, Off-topic, +4, Flamebait en -1, Behulpzaam. Alle andere varianten heb ik al gezien :)
:D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1