Toon posts:

Advies HD mediaplayer vervanger AC Ryan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Enrico305
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11-02-2022
Mijn vraag
Zoek een HD mediaplayer waaraan ik een externe schijf kan koppelen (HDD, SSD etc) en de volgende poorten dient te hebben. USB3,AV,HDMI

Moet (zoals de oude AC Ryan) alle videobestanden kunnen afspelen en IK EXFAT geformatteerd te zijn
Relevante software en hardware die ik gebruik
Apple PC waarvan ik de videobestanden op schijf zet om vervolgens aan een mediaplayer aan te sluiten

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb een WD HDTV en een A-C Ryan Playon welke geen ven beiden een (snellere) externe schijf opent zoals Toshiba Canvio Basics 2 TB en WD my passport 1tb.
Heb 2 dagen besteed aan YouTube films, revieuws en vindt niet iets wat in de buurt komt van wat ik
Wil. Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
@Enrico305 Aankoopadvies doen we in CEA. Je topic is daarheen verplaatst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mag het kosten? En welke codecs / resoluties wil je afspelen? Nog andere eisen zoals WiFi (welke???)? Apps? Welke aansluitingen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Enrico305
Hi Max, verkoop jij Mediaplayers?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Enrico305 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:46:
Hi Max, verkoop jij Mediaplayers?
Ik niet maar kijk eens hier ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:33
En dan ondersteunt uit @MAX3400 zijn lijst bv de Nvidia Shield TV Pro 16GB schijven met het exFAT filesysteem daarop, zie https://support-shield.nv...b&rhhlterm=usb&rhsyns=%20

• Enrico305
@MAX3400 Bedankt voor jouw lijst. De NVIDIA Shield voldoet het meest aan mijn wensen behalve dat hij geen audio output heeft. Ik moet hem over mijn muziekinstallatie kunnen spelen namenlijk. Maar erg bedankt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:54
Enrico305 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:27:
@MAX3400 Bedankt voor jouw lijst. De NVIDIA Shield voldoet het meest aan mijn wensen behalve dat hij geen audio output heeft. Ik moet hem over mijn muziekinstallatie kunnen spelen namenlijk. Maar erg bedankt
Daar heeft ie dan toch HDMI voor?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34
Een mediaspeler zonder audio output is als een auto zonder wielen. Die worden niet verkocht.

Jij bedoelt misschien dat de Shield een audio uitgang (optisch?) mist die jij nodig hebt. Je geeft zelf aan dat je HDMI nodig hebt en dat zit op de Shield.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je zou iets uitvoeriger kunnen reageren met HOE je oude mediaspeler was aangesloten op je TV/versterker, dat geeft degene die wil helpen de handvaten om je naar het juiste apparaat te leiden.

Ik zie volop theoretische mogelijkheden en verwacht dat je voor relatief weinig geld een nieuwe/andere speler aan zou kunnen schaffen.

Testing, one, two ...

• Enrico305
@MAX3400 @hardware-lover @Hulleman @Jorgen @martyw Hierbij wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie input. Ik heb aangeschaft de Vidoo X10 die BOVEN al mijn verwachtingen voldoet. Super tevreden mee en de tip om het op Amazon te kopen scheelde mij tov n winkel €158,- 😳Ik ben n blij man

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:54
Veel plezier!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee