Ring Wired installeren met stekker adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dessie1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 15:32
Goedemiddag,

Afgelopen week een Ring deurbel wired aangeschaft icm met een chime met het idee deze aan te sluiten op mijn bestaande beltrafo, maar na deze doorgemeten te hebben bleek deze stuk te zijn. Nu kan ik op zoek gaan naar een nieuwe beltrafo, maar ik kan ook een stekker adapter nemen waarbij ik nieuwe draden naar de deurbelknop trekt. Dit lijkt niet zo veel werk te zijn. bestaande deurbel word niet meer gebruikt.

1.De vraag is of er een weerstand nodig is als ik een nieuwe beltrafo aanschaf. dit geeft de installatie handleiding aan van Ring. Maar er word ook gezegd dat hij direct aan te sluiten is op de beltrafo.

2.Wat zou jullie voorkeur hebben "stekker adapter of beltrafo"?

3.Welke stekker adapter zou ik het beste kunnen gebruiken. ik zag dat de stekkeradapter uitverkocht is bij ring zelf.

Bedankt alvast.

Beste antwoord (via dessie1 op 15-03-2022 11:56)

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:24
Ik heb de wired toevallig dit weekend zelf geïnstalleerd en met adapter. Inderdaad is de nieuwe generatie adapter uitverkocht, maar de vorige kun je op ring nog wel bestellen en die werkt ook met de Ring wired.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:24
Ik heb de wired toevallig dit weekend zelf geïnstalleerd en met adapter. Inderdaad is de nieuwe generatie adapter uitverkocht, maar de vorige kun je op ring nog wel bestellen en die werkt ook met de Ring wired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dessie1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 15:32
Bedankt voor je antwoord. Ik heb de oude adapter besteld en ga hem van de week even aansluiten.