Toon posts:

welke amd spullen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een amd cpu maar ik weet niks af van amd.Dus heb ik de volgende vraagen namelijk welke moederbord is het beste met het oog op oc.Welke cpu is het beste en welke mem.
Ik vraag geenprijsverglijking maar wil een idee hebben naar welke merken ik op zoek moet.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
ASUS, voor mobo's vind ik, ( beste is denk a7v266 )
gewoon een tb1400je ( Niet duur momenteel
en Geheugen tsja, Crucial, Corsair,Dane elec, Kingston etc, heb het over ddr geheugen, is er in pc2100 en pc2400, pc 2400 is natuurlijk het snelste :), maar ook wat duurder
Kijk maar even in de Pricewatch van Tweakers.net

Verwijderd

Amd Athlon 1.4Ghz
Epox 8k7a+
Vette Cooler (Silverado ofzo)

De rest is up 2 your needs...

Wel zal ik aanraden al zou je hem op 1400 laten draaien, toch ff paar 8cm fannetjes erbij hangen anders wordt het toch erg warm!

Suc6

Verwijderd

Trouwens kijk maar bij overclockers.com
kan je zien welke cpu op welk mobo het hardst gaat, met de benodigde hardware!

http://www.overclockers.com/

Suc6

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

CPU: AMD 1200. Die klokken allemaal wel 1350-1400. En dan geld wat je bespaard doordat je geen 1400 koopt, moet je extra uitgeven aan koeling.

moederbord: als je DDR wilt ga voor Asus of Epox
als je SDR wilt ga voor Asus,Abit,Epox of Iwill

Geheugen: Merk geheugen. Je kent het wel: Micron, Dane-Alec, Infinion, Corsair, Mushkin

Geen inspiratie

Verwijderd

als ik jouw was zou ik een duron 1000 nemen is de nieuwste, en durons zijn over het algemeen goed over te klokken, kijk maar naar mijn sig. kan zelfs nog hoger maar beetje veel warmte dan. Je kan ook gewoon de snelste Athlon (1400 :9~ ) nemen maar dan moet je een grotere portomonnee hebben.

En een MSI k7t 266 Pro lijkt mij niet verkeerd. Kan je in de toekomst nog eens een sneller processortje erop prikken. Ik heb zelf ook een msi en werkt perfekt. je kan ook een asus nemen maar daar betaal je weer voor.

En geheugen kan je zelf bepalen, gewoon 256mb 0f 512mb PC133, lekker goedkoop of een heel klein beetje meer betalen voor DDR geheugen.

Ikke hoop dat je er iets aan hebt

Verwijderd

Topicstarter
dit zijn tips waar ik wat aan heb kan ik ff zoeken amd gebruikers weten nu eenmaal welke sys het beste is
Pagina: 1