Toon posts:

Kan nieuwe Plexwriter 24/10/40A safedisk2 branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is deze week mijn Plexwriter R8/20T overleden. Nou ja, helaas, is een goeie reden om een snellere te kopen. Wil alleen zeker weten dat deze ook Safedisk 2 aan kan. Heeft iemand enig idee? Weet iemand misschien een pagina waar dit soort zaken bijgehouden wordt? Alvast bedankt.

Erwin

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk dat ze bij www.plextor.be ze je meer kunnen vertellen

Verwijderd

Topicstarter
Peewee, Blissard,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik denk echter niet dat ze bij Plextor iets zullen vertellen over het al dan niet kunnen branden van Safedisc 2 of aanverwante artikelen.

Heb ondertussen van diverse kanten info gekregen over deze drive en dit blijkt de eerste Plexwriter te zijn na de 8/20 die geen problemen heeft met SD2 (Voor SD2 moet een drive de optie 'Correct EFM encoding of regular bit patterns' beschikken en dat doet'ie).

Dus ik heb 'm maar aangeschaft en de berichten lijken te kloppen. Probleemloze kopie van Max Payne.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:56

Paladin

Play Ball!

De nieuwste plextor 24 speed kan wel safedisk 2 branden thnk god. de nieuwste lite-on kan dit ook oftewel zonder enig probleem is je safedisk2 beveiligde spelletje nu met clone te kopieren.

ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is er zijn al verschillende test van beide branders gedaan weet alleen de urls zo snel even niet.

greetz Pala

[edit]
je was er al achter. Paladin moet is leren lezen :)
[/edit

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085