Toon posts:

Bluetooth speakers als primaire audio voor (game) PC?

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:11

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met een bepaald scenario.
Bij mijn bureau heb ik nu 2 speakers (standaard PC-speakers) op mijn (game)computer aangesloten. Ik zit erover te denken, omdat ik er al meer in huis heb en ze multifunctioneel zijn, om over te schakelen op 2 HK Citation speakers (die te koppelen zijn tot stereo) en die via bluetooth met de PC te verbinden als primaire audio. Heeft iemand ervaring met dat scenario? Op de andere speakers die ik al heb, waarop ik soms via bluetooth het geluid van een film stream, merk ik al dat bluetooth soms/meestal een vertraging heeft. Als ik games speel (doe ik niet veel, maar toch...) en die vertraging werkt niet lekker, dan weet ik nu al dat ik me eraan ga irriteren...

Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit te doen/acceptabel?
Thx alvast voor het delen van de ervaringen :)

I see dead pixels...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Koop voor een paar euro een BT receiver die je aan je speakers hangt en test het. Dikke kans op wat vertraging, maar worst case is het niks en heb je een dingetje waarmee je bedrade oordopjes draadloos kunt maken.
Zie ook The Eagle in "December Gift Guide: Welke techcadeaus raad jij aan?"

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jotheman

jotheman

Topicstarter
Goed plan, zo'n dingetje heb ik al op m'n Zune (Jaja, vintage) met bluetooth oordopjes te laten werken. Gaan we proberen, thx!

I see dead pixels...

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Of een usb bluetooth dongle, de meeste laptops streamen zonder problemen naar speakers/versterkers met een blauwe tand interface.

• jotheman

jotheman

Topicstarter
bouwfraude schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:20:
Of een usb bluetooth dongle, de meeste laptops streamen zonder problemen naar speakers/versterkers met een blauwe tand interface.
Nou, bluetooth op zich heb ik wel beschikbaar. Ik zit alleen met de mogelijke vertraging bij dingen waarbij je dat niet wilt (zoals films en games)...
Maar ik ga testen zoals voorgesteld, thx nog

I see dead pixels...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee