Goedenavond,
Omdat ik thuis vaak achter mijn laptop zit ben ik opzoek naar een externe monitor om wat productiever te kunnen zijn. Nu heb ik zelf al wat zitten rondkijken maar mijn kennis en ervaringen met monitoren is beperkt tot dual monitor setup op het werk.
Laptop
Lenovo Ideapad 330
NVIDIA GeForce GTX 1050
i5-8300H
HDMI 1.2
USB-C 3.1
Ik zou graag wat advies willen over de volgende punten en advies over mogelijke beeldschermen die in aanmerking komen. Budget is tot +- €450,-
Is het beter om een 27 inch monitor op hogere hertz te hebben of 32 inch met 4k en 60 hertz.
27 inch of 32 inch?
QHD of 4K?
IPS of VA?
In hoogte verstelbaar (geen must)
Vooral Office gebruik en wat oudere strategy games, vooral om windows naast elkaar te kunnen gebruiken
ingebouwde speakers (bonus)
Mogelijkheden:
Dell S3221QS
Dell S2721QS
Dell S3220DGF
Samsung Odyssey G7 LC32G75T
Hoor graag of mensen andere ideeen of adviezen hebben!
Omdat ik thuis vaak achter mijn laptop zit ben ik opzoek naar een externe monitor om wat productiever te kunnen zijn. Nu heb ik zelf al wat zitten rondkijken maar mijn kennis en ervaringen met monitoren is beperkt tot dual monitor setup op het werk.
Laptop
Lenovo Ideapad 330
NVIDIA GeForce GTX 1050
i5-8300H
HDMI 1.2
USB-C 3.1
Ik zou graag wat advies willen over de volgende punten en advies over mogelijke beeldschermen die in aanmerking komen. Budget is tot +- €450,-
Is het beter om een 27 inch monitor op hogere hertz te hebben of 32 inch met 4k en 60 hertz.
27 inch of 32 inch?
QHD of 4K?
IPS of VA?
In hoogte verstelbaar (geen must)
Vooral Office gebruik en wat oudere strategy games, vooral om windows naast elkaar te kunnen gebruiken
ingebouwde speakers (bonus)
Mogelijkheden:
Dell S3221QS
Dell S2721QS
Dell S3220DGF
Samsung Odyssey G7 LC32G75T
Hoor graag of mensen andere ideeen of adviezen hebben!