Vraag

• yrrac
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-02-2022
Mede-auteur:

Anoniem: 201263

hallo
ik heb een netgear ac 1750 router met 2 usb poorten als ik een externe hdd van 1 tera op aan sluit word hij gewoon herkend
maar als ik mijn externe ssd van 1 tera aansluit kan hij hem niet vinden en een gewone usb stick ook geen probleem weet iemand daar iets over te vertellen dank u

Beste antwoord (via rens-br op 10-01-2022 13:54)

• yrrac
ik laat de hdd er wel op staan
allen mijn dank voor het meedenken en de info

Alle reacties

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:56
Wordt de externe HDD wel herkend op een. Laptop? Hoe is deze geformatteerd?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:53
Hoe is de SSD geformatteerd? Hier lees ik iets over usb 3 etc https://community.netgear...hthawk-R7000/td-p/1069748

[Voor 74% gewijzigd door HKLM_ op 08-01-2022 19:05]

๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿš€ -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- ๐Ÿš€

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Hoewel de SSD gewoon moet werken heb je er niks aan omdat er toch niks harder loopt dan de netwerkpoorten (1 Gigabit, dus ongeveer 100MB per seconde).

I reject your reality and substitute my own

• yrrac
ze zijn alle twee gewoon standaard geformateerd kan ze op de laptop gewoon gebruiken het gaat mijn niet om de snelheid maar een hdd bestaat uit draaiende delen hij staat wel 24uur aan daar om lijkt mij een ssd beter

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:57
Feit is dat de Netgear routers niet alle USB drives ondersteunen / herkennen.
Qua snelheid wordt het niet beter dan zo'n 38 MB/sec schrijf- en 57 MB/sec leessnelheid, als je tenminste een compatibele drive of USB stick hebt.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:42

Umbrah

The Incredible MapMan

Snapt de Netgear router wel NTFS? Meeste van die devices draaien een linux-achtige, en dan willen ze nog wel eens het beste werken met iets รก la btrfs of ext4. Fat32 werkt ook gegarandeerd (maar dat kan ik echt afraden)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• yrrac
ik laat de hdd er wel op staan
allen mijn dank voor het meedenken en de info
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee