Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
"Fossil heeft op de jaarlijkse CES-beurs in Las Vegas twee nieuwe smartwatches aangekondigd, de Razer X Fossil Gen 6 en Skagen Falster Gen 6. De nieuwe horloges draaien op een Qualcomm Snapdragon Wear 4100 Plus-chipset en kunnen rekenen op een update naar Wear OS 3.

Afbeeldingslocatie: https://icdn.digitaltrends.com/image/digitaltrends/skg4369233-1500x1001.jpg

Skagen Falster Gen 6
De Skagen Falster Gen 6 is gebaseerd op hetzelfde Gen 6-platform als andere Fossil-horloges. Dat betekent dat het wordt aangedreven door de Qualcomm Snapdragon Wear 4100 Plus-chipset, samen met 1 GB RAM en 8 GB aan opslagruimte. Net als de Razer X Fossil Gen 6 is ook dit horloge in 30 minuten voor 80% opgeladen. De smartwatch heeft verder een 1,28-inch AMOLED-display met verschillende aanpasbare watchfaces, 3ATM waterbestendigheid. Het horloge heeft een draaikroon waarmee je door de menu's navigeert en drie fysieke knoppen aan de zijkant.

De Skagen Falster Gen 6 heeft een 42 mm kast in zes verschillende uitvoeringen: zilver, roségoud, houtskool en zwart. Er zijn drie 20mm bandjes om uit te kiezen: Skagen's populaire roestvrijstalen bandje, een siliconen of een lederen bandje. Alle bandjes zijn in verschillende kleuren beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://icdn.digitaltrends.com/image/digitaltrends/fossil-skagen-falster-gen-6-wrist-1500x1000.jpg

De Skagen Falster Gen 6 draait op Googles Wear OS 2-software en staat net als de Razer-smartwatch op de nominatie om ergens in 2022 de Wear OS 3-update te ontvangen. Skagen Falster Gen 6 kopen
De Skagen Falster Gen 6 is beschikbaar voor een adviesprijs van €295 euro via Skagen en andere retailers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
In mijn ogen is dit de mooiste smartwatch dat op dit moment op de markt te verkrijgen is. Ik heb zelf de zilveren variant op het oog. Hopelijk zullen er binnenkort video's van dit product beschikbaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 08-01-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:47
wel een dikke joekel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Valt wel mee, ik vind het er in ieder geval zeer stijlvol uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Eerste review.

Voor mij echt veruit de mooiste smartwatch beschikbaar. Ik wacht alleen tot het Wear OS 3 krijgt.