Toon posts:

Ring video doorbell wired aansluiten op bestaande bel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• znilz
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-10-2022
Mijn vraag

Ik heb de meest simpele ring video doorbell wired gekocht en kom er niet helemaal uit of ik deze gewoon op de bedrading van m’n huidige bel kan aansluiten. Of dat deze dan teveel Stroom krijgt.
Hieronder een foto van de trafo in de meterkast en die van de bel.
Wie kan me de juiste info geven?

Alle reacties

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Is het deze deurbel? Bij de specificaties staat:
Kan bedraad worden aangesloten op bestaande deurbelbedrading of transformator (8-24 VAC, max. 40 VA, 50/60 Hz)
8V is dus de minimale spanning die de deurbel nodig heeft. En dat is wat jouw transformator levert. Waarom ben je bang dat de spanning* te hoog is?

* je schrijft teveel stroom, maar ik neem even aan dat je spanning bedoelt

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 17:34

megaleo

Special member

Of is het deze?

Staat het ook gewoon netjes bij de technische specificaties.

[Voor 3% gewijzigd door megaleo op 08-01-2022 16:38]

• znilz
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-10-2022
megaleo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:37:
Of is het deze?

Staat het ook gewoon netjes bij de technische specificaties.
Ja deze is het, ben alleen niet technisch en wil weten of deze niet teveel spanning geeft de trafo vandaar dat ik de foto even meestuurde. Er staat ook in de handleiding dat ie niet op een mechanische bel kan is dit een mechenische?

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Heb dezelfde combinatie meterkast trafo, oude bel en Ring. Trafo op 0 zetten, draadjes die naar je oude bel lopen aan elkaar doorverbinden met het hulpstukje van Ring, drukknop vervangen door Ring Doorbell Wired en de trafo weer op 1. Kan even paar seconden duren voordat de Ring aangaat maar werkt uitstekend.

Dat mechanische kun je negeren, maar houd er rekening mee dat die oude bel dus niets meer doet. Dus op een Chime of alleen op de telefoons melding van de deurbel.

[Voor 26% gewijzigd door AtomicWing op 08-01-2022 18:45]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• mina_1985916
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-03 16:45
Ik heb uw instructies gevolgd. Echter Krijg ik bij de configuratie de melding dat er niet genoeg stroom is. Er zit een 8v trafo achter en de doorbell lijkt het wel gewoon te doen. Hij wordt ook de door de app gedetecteerd maar in de laatste stap gaat het fout met de eerder genoemde foutmelding. In de foutmelding staat trouwens dat er 16-24v nodig is. Maar volgens mij lees ik overal dat 8v voldoende is. Enig idee?

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

mina_1985916 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:27:
Ik heb uw instructies gevolgd. Echter Krijg ik bij de configuratie de melding dat er niet genoeg stroom is.
Stroom of spanning? Kun je de precieze foutmelding geven?

Spanning:
Met 8V zit je aan de ondergrens van wat de deurbel volgens de site nodig heeft. Wellicht dat door de lange dunne draden tussen de transformator en bel de spanning teveel inzakt.

Vermogen (stroom):
Je transformator levert 1A bij 8V, oftewel 8W. Volgens de site is er minimaal 10VA nodig. Zonder allerlei extra informatie kunnen we dat niet precies omrekenen, maar als we simpelweg stellen dat 10VA gelijk is aan 10W dan is je transformator qua vermogen aan de krappe kant.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• mina_1985916
@Gizz Dank voor de snelle reactie.

Op mijn transformator staat 8v 0,5A.

De foumelding: Je deubelltransformator levert niet genoeg stroom. Je ring doorbell vereist een deurbeltransformator die 16-24v levert.

• mina_1985916
Mijn transformator is toch aan de lage kant. Heb zojuist een andere besteld. Bedankt voor het meedenken!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@mina_1985916 Een betere transformator zal het probleem oplossen :)

Die foutmelding van Ring is wel erg slecht, aangeven dat de transformator niet genoeg stroom (ampere) levert en vervolgens aangeven hoeveel spanning (volt) de transformator moet leveren en niets zeggen over het benodigde vermogen (stroom) :z

• mina_1985916
@Gizz Nieuwe ring adapter heeft het probleem opgelost :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee