Toon posts:

Switch communication error

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Julia1019
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb net een Nintendo switch aangeschaft, nu werkt de e-shop niet scherm blijft wit of laadt intens traag met meestal error tot gevolg, ook bij de local play optie krijg ik een communication error, er is nog een switch in huis op hetzelfde netwerk en deze gebruiker heeft nergens last van, ik heb alle mogelijke oplossingen te vinden via google geprobeerd zonder resultaat..iemand suggesties?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alle reacties

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 21:36
Alle update uitgevoerd?

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 10:21
Tijd nagekeken op de switch?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

er is nog een switch in huis op hetzelfde netwerk en deze gebruiker heeft nergens last van
Ik heb geen Switch maar weer wel dat "meerdere consoles" op hetzelfde netwerk niet altijd vloeiend hoeft te gaan omdat ze bijvoorbeeld (nadruk) allen tegelijk hetzelfde protocol of poortje willen praten.

Staat uPnP aan op de modem/router? Speelt het euvel ook als je de werkende Switch even een dagje in de kast legt en morgen de niet werkende Switch aanzet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Dit, wellicht geen goede time ingesteld, waardoor allerhande SSL verbindingen kapot gaan?

Werkt bijv de e-shop helemaal niet? Of soms wel?
Krijg je nog iets van een error text/id/nr?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee