Toon posts:

Ik krijg geen andere herstelopties van google.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hjthemaster
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-02-2022
goededag,

ik probeer mijn google account te herstellen maar ik krijg als enige de optie : "Geef het laatste wachtwoord op dat je je herinnert voor dit Google-account."

als ik op "probeer op andere manier" klik staat er :

Ter beveiliging van je account moet Google bevestigen dat dit account van jou is.
Probeer opnieuw in te loggen om weer toegang tot je account te krijgen:
Beantwoord zo veel mogelijk vragen
Gebruik een apparaat waarop je eerder bent ingelogd

de vragen kan ik niet kiezen (geen optie om aan te klikken)
apparaat eerder ingelogd is helaas gesneuveld dus niet mogelijk.

ik heb een 06 nummer gekoppeld aan het google account, als ik op email adres vergeten klik krijg ik op dit 06 nummer ook de verificatie alleen het lukt maar niet op het account te herstellen.

kan iemand mij alsjeblieft helpen?
je bent een grote held

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee