Hallo, heeft iemand dit ook meegemaakt?
In het log staat "De Corsair Service-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 60000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten."
De RGB verlichting van de CPU gaat dan even uit. De overige RGB zoals RAM geheugen niet.
Dit heb ik regelmatig.
Ook heb ik iCUESetup 4 geinstalleerd, en kreeg een RGB voor de gehuegen update, deze heb ik geinstaleerd. Maar nu met koude opstart duurt het een tijd dat de RGB van CPU aan springt. Wat voorheen niet zo was. Toen gedeinstaleerd, en weer iCUESetup_3.38.61 erop gezet.
Mijn CPY cooler is Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
En draai de software iCUESetup_3.38.61_release
Moederbord: Asus ROG STRIX X570-F GAMING
CPU: Ryzen 7 3700X
Draai Windows 11 Pro
ArmouryCrate is ook geïnstalleerd. Chipset drivers zijn allemaal bijgewerkt.
In het log staat "De Corsair Service-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 60000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten."
De RGB verlichting van de CPU gaat dan even uit. De overige RGB zoals RAM geheugen niet.
Dit heb ik regelmatig.
Ook heb ik iCUESetup 4 geinstalleerd, en kreeg een RGB voor de gehuegen update, deze heb ik geinstaleerd. Maar nu met koude opstart duurt het een tijd dat de RGB van CPU aan springt. Wat voorheen niet zo was. Toen gedeinstaleerd, en weer iCUESetup_3.38.61 erop gezet.
Mijn CPY cooler is Corsair iCUE H150i RGB PRO XT
En draai de software iCUESetup_3.38.61_release
Moederbord: Asus ROG STRIX X570-F GAMING
CPU: Ryzen 7 3700X
Draai Windows 11 Pro
ArmouryCrate is ook geïnstalleerd. Chipset drivers zijn allemaal bijgewerkt.
[Voor 46% gewijzigd door Snake_Eye op 07-01-2022 20:52]