Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pascalishier
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-03 15:13
De Cat S22 flip. Een fantastische telefoon. Klein, handzaam. Voorzien van Android met alle bijkomende gemakken. Maar door de vormfactor geen afleiding.

Meer info:
www.catphones.com/en-us/cat-s22-flip/
www.zdnet.com/google-amp/article/cat-s22-flip/

Maar 1 probleem, hij is niet in Europa verkrijgbaar... Zou er in Europa een markt er voor zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5VfL1wEJLWzypBjyqOx3WIrwxC8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ksh31qTXOY8P4UfpPXfYYaOD.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:33
De vraag is of het toestel hier zal werken op de gebruikte banden, die is per regio van de wereld anders.
Klaptelefoons is wel vraag naar, het is wel een niche, bijvoorbeeld de Samsung Z Flip 3 verkoopt goed als ik de geluiden mag geloven, en er zijn nog wat meer fabrikanten met een klaptelefoon model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalishier
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-03 15:13
swhnld schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:20:
De vraag is of het toestel hier zal werken op de gebruikte banden, die is per regio van de wereld anders.
Klaptelefoons is wel vraag naar, het is wel een niche, bijvoorbeeld de Samsung Z Flip 3 verkoopt goed als ik de geluiden mag geloven, en er zijn nog wat meer fabrikanten met een klaptelefoon model.
de flip van samsing is dan wel weer enorm veel duurder

Dit zijn de banden, maar weet niet wat we hier in nederland gebruiken?

NETWORK
4G LTE CAT 4, VoLTE, VoWiFi Bands: 1/2/3/4/5/7/12/13/17/20/25/26/28/38/39/40/41/66/71
3G EVDO 0/1/10, HSPA+ Bands: 1/2/4/5/8
2G CDMA BC0/1/10, GSM Bands: 2/3/5/8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• V1C7OR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04 12:24
Ik heb de CAT S22 Flip geïmporteerd en mag hem hopelijk vandaag ophalen bij het pakketpunt. Via ebay heb ik een simlockvrij nieuw toestel besteld en zal ik deze proberen te gebruiken icm KPN als mobiele provider.

Ik houd de geïnteresseerden graag op de hoogte en als jullie graag specifieke dingen willen weten dan kan dat natuurlijk ook. Stuur dan even een berichtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-04 21:16
V1C7OR schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:52:
Ik heb de CAT S22 Flip geïmporteerd en mag hem hopelijk vandaag ophalen bij het pakketpunt. Via ebay heb ik een simlockvrij nieuw toestel besteld en zal ik deze proberen te gebruiken icm KPN als mobiele provider.

Ik houd de geïnteresseerden graag op de hoogte en als jullie graag specifieke dingen willen weten dan kan dat natuurlijk ook. Stuur dan even een berichtje
En, bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• do_sch
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08-04 11:13
hey, ik zit hier ook naar te kijken en hoor graag hoe en of het bevalt. Enkele vragen:

- Waar heb je 'm besteld?
- Hoe lang was de levertijd?
- Hoe lang gaat de batterij mee?
- Kan je er fdroid op zetten?
- Istie dual-sim?

(en als je er klaar mee bent, wil je 'm dan doorverkopen? ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door do_sch op 09-11-2022 14:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• V1C7OR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04 12:24
Nou dan maar even kort zo. Telefoon is in gebruik door mijn vriendin en ik moet echt even tijd nemen uitgebreid foto's te maken voor een echte review.

Hier een korte samenvatting en antwoord op een paar vragen:
Na het bestellen van de telefoon hier: https://www.ebay.com/itm/225175662697 kwam hij al erg snel binnen (26 september besteld en werd op 6 oktober afgeleverd!).

De telefoonverpakking was open geweest wat de verkoper vermoedelijk heeft gedaan om het toestel simlock-vrij te maken. Naast de telefoon zat in de verpakking:
- een US-Stekker Samsung USB-C adapter (specifiek nummer weet ik niet)
- USB-C to USB-C kabel

Eerst begonnen met de sim-kaart en MicroSD-kaart overzetten uit mijn vriendin haar vorige telefoon (Nokia 800 Tough) en toen geprobeerd de telefoon aan te zetten en hij startte meteen op. Handig nog om te weten, de accu is verwijder/verwisselbaar waardoor je meerdere van dit soort accu's zou kunnen kopen. Even schrikken want op het schermpje kwam kort een T-Mobile logo te staan maar vervolgens kregen we een leuke CAT bouwvakkers introvideo toen de telefoon verder opstartte.

Eerste indruk, touchscreen werkt goed in combinatie met druktoetsen. De bouwkwaliteit is super stevig. Het is een goed ontworpen en degelijke telefoon waarvan je weet dat het een bonkig apparaat zal zijn. Je zou hem tevens kunnen gebruiken als hamer, al zou dat zonde zijn.

Mijn vriendin zit dus op het KPN-netwerk en al vrij direct herkende de telefoon dit netwerk en gaf het netjes 4G aan. Ze heeft nu al verschillende apps geinstalleerd: Bank, Spotify, Whatsapp, Youtube, Tikkie en deze werken volledig naar behoren. Daarnaast reageert de telefoon snel op alle input. Geen 'laggy' gevoel dus. Tevens doet ze zo'n 2 dagen op een accu lading. Ze gebruikt de telefoon niet heel veel.

Nog 2 onbeantwoorde vragen beantwoord:
- De telefoon is niet dualsim
- Ik weet niet of je er Fdroid op kunt zetten. Zelf geen ervaring mee. Volgens mij draait de telefoon op een vrij basic versie van Android Go (geen aparte launcher o.i.d.) dus dat zou je verder moeten uitzoeken.

Mijn vriendin is er super blij mee en zal deze telefoon nog lang willen blijven gebruiken

[ Voor 4% gewijzigd door V1C7OR op 10-11-2022 13:06 ]

• do_sch
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08-04 11:13
Dank voor het snelle en uitgebreide antwoord! Ik ga, vanwege de dualsim, toch voor de Nokia 8110 4G voor nu…
Die doet verder alles wat ik wil, behalve CardDav… daar moet ik maar wat omheen hacken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-04 21:25
Hi!

Werken de authenticators goed? Ik wil hem maar overweeg dan ook de microsoft authenticator en die van google erop te doen. Kan dat?

En mocht iemand een nóg geüpdater model hebben hoor ik dat graag! Ik wil een dumphone met 4g/5g hotspot voor m'n iphone zodat ik die minder gebruik.

• erwerwefsd
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 26-09-2024
Hi weet iemand hoe ik de toetsen kan gebruiken om te typen ik kan niks vinden in de setting (zal wel aan mij liggen).

Wil namelijk niet het scherm gebruiken om te typen op whatsapp etc. Toen ik hem kocht zag ik de toetsen met letters erbij maar ik zie niks om de toetsen te kunnen gebruiken

• erwerwefsd
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 26-09-2024
Heb het zelf gevonden zat niet goed te kijken :)

System > Languages & input > on screen keyboard.
Dan moet je als standaard de Kiks 12-key keyboard als standaard zetten.

Je kunt de keys dan gebruiken als je een keer op # klikt
Wat dan wel jammer jammer is als je een berichtje hebt gestuurd dat je dan weer de # knop moet indrukken anders zal het blijven doorgaan. Als je de key 5 dan 2 keer indrukt krijg je plaats van K 2 keer j. Wat wel jammer is...

Als iemand nog iets te verbeteren heeft hoor ik het graag! Ik haat het nu al om de # knop in te moeten drukken telkens :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Voor wie het nog niet wist: CAT (Bullitt Group) is sinds begin dit jaar failliet: nieuws: Licentienemer Cat-smartphones Bullitt is failliet

Garantie is er in feite ook niet meer:
https://www.pwc.co.uk/ser...ed---bm----/warranty.html
Pagina: 1