Toon posts:

Hikvision ipcam valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:19
Ik heb een hikvision ipcam geplaatst. Als ik hem in steek werkt hij een paar minuten en dan is hij niet meer bereikbaar. Voor ik hem plaatste heb ik (met andere kabels) hem getest en ingesteld en bleef hij mooi aan.
Ik heb om te testen een switch tussen modem en poe-adapter gezet en inkomend blijft het goed maar uitgaand stopt het lampje regelmatig met flikkeren. Ik heb de rj45 al vervangen maar het probleem blijft, precies telkens een slecht contact.
Als ik hem uit trek en in steek werkt hij een paar minuten en dan is het gedaan. Hij schiet ook niet vanzelf terug aan, effe uit trekken en insteken en hij doet het even. Dit is de eerste keer dat ik poe gebruik voor een camera en ik heb een vermoeden dat het daar ergens aan ligt, iemand tips?

• emielbf
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:05
levert de PoE adapter voldoende vermogen voor de camera? Werkte dat dus wel met PoE toen je hem teste?

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:52
Of heb je de mogelijkheid om er een andere camera aan te hangen?

• chundo
De poe werkte toen ik hem teste maar met een kortere kabel, ik heb maar 1 camera. Maar te weinig vermogen lijkt me wel zeer goed mogelijk, ik ga het eens nakijken

• chundo
Ik heb het probleem gevonden. Wij hebben een oude woning uit de jaren 70 met een kleine kelder. Ik heb in de kelder 1 stopcontact en dat is aangesloten op de lichtschakelaar :( 8)7
Dus iedere keer als ik het licht uit doe valt hij uit |:(

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee