Ik ga waarschijnlijk binnenkort mijn huidige hoofdPC upgraden van 8700 naar een 12700 inclusief mobo en geheugen en de oude hardware doorschuiven naar m'n 2e PC die gebruikt wordt door mijn vrouw. Wanneer ik dit doe en alles correct doorgeschoven is blijf ik 'zitten' met een vrij competente derde PC die ik niet zal gebruiken maar die voor niet al te ruige spellen op 1080p nog zeer prima is en lang geleden ook in deze configuratie als hoofdPC gebruikt is, nl:
i7 4770K
ASUS Z87-Pro
16 GB DDR3-1866
GTX 780
80 of 240 GB SSD (afhankelijk van wat ik er precies mee ga doen, beide SSDs worden eigenlijk niet meer gebruikt)
Corsair 550 W voeding
Als ik toch bezig ben kan ik een overtollige Dell 24" 1920x1200 monitor er ook bij doen en een (Gaming) muis en keyboard heb ik ook nog liggen.
Ik zou het zonde vinden als deze PC, waar mijn vrouw nog prima spelletjes mee speelt zoals Cities Skylines en Civ 6 hier maar staat te verstoffen. Als ik hem op V&A zet komt hij vast ook niet terecht bij een (jonge) gamer aangezien de videokaart blijkbaar nog gescalpt kan worden voor zo'n 100 euro als ik V&A bekijk. De kringloop accepteert hem ook niet want meer dan 5 jaar oud. Ik heb er overigens geen windows voor want die SSD schuift niet door, maar als ik een goed 'doel' vind dan is dat natuurlijk te regelen.
Dus mijn vraag: waar/hoe vind ik een waardig doel voor deze PC?
i7 4770K
ASUS Z87-Pro
16 GB DDR3-1866
GTX 780
80 of 240 GB SSD (afhankelijk van wat ik er precies mee ga doen, beide SSDs worden eigenlijk niet meer gebruikt)
Corsair 550 W voeding
Als ik toch bezig ben kan ik een overtollige Dell 24" 1920x1200 monitor er ook bij doen en een (Gaming) muis en keyboard heb ik ook nog liggen.
Ik zou het zonde vinden als deze PC, waar mijn vrouw nog prima spelletjes mee speelt zoals Cities Skylines en Civ 6 hier maar staat te verstoffen. Als ik hem op V&A zet komt hij vast ook niet terecht bij een (jonge) gamer aangezien de videokaart blijkbaar nog gescalpt kan worden voor zo'n 100 euro als ik V&A bekijk. De kringloop accepteert hem ook niet want meer dan 5 jaar oud. Ik heb er overigens geen windows voor want die SSD schuift niet door, maar als ik een goed 'doel' vind dan is dat natuurlijk te regelen.
Dus mijn vraag: waar/hoe vind ik een waardig doel voor deze PC?
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.