Facebook wachtwoord vergeten, kom in loop terecht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emel_1977
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-01-2022
Mijn vraag
Ik ben mijn facebook wachtwoord vergeten en wanneer ik mijn email/telefoonnummer opgeef bij ww vergeten, blijf ik loopen, er wordt geen sms gestuurd, noch krijg ik een email binnen op mijn (hotmail) adres.

radeloos, want ik maak ook gebruik van facebook business waar ik veel accounts gekoppeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:32

jurroen

Security en privacy geek

Heb je al geprobeerd je adblocker uit te schakelen of het te doen vanuit een browser zonder extensies?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:16

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Check goed of je de juiste url (https://www.facebook.com) gebruikt en probeer eens je browser in incognito modus te starten.
Eventueel even op een ander apparaat hetzelfde proberen, eventueel niet via wifi maar mobiel internet.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik begrijp dat niet heel duidelijk is waar zoiets het beste past, valt een beetje tussen wal en schip. Ik verplaats even van PB naar CSA.

Verder, zie bovenstaande en heb geduld bij sms etc, verwacht niet dat het per se binnen een uurtje binnenkort.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emel_1977
dit kan gesloten worden, oplossing uiteindelijk:
- via mobiele app een nieuw telefoonnummer toegevoegd, daar de harde reset naar laten sturen, toen pas kreeg ik via ander nummer een reset optie, waarbij ik eindelijk 2 nieuwe wachtwoorden kon ingeven zonder eerst mijn oude (niet meer bekende) wachtwoord in te hoeven geven.

zweten... maar het is geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:26
Dat is eigenlijk ook vreemd dat je zonder je wachtwoord in te hoeven voeren en nieuw telefoon nummer kan invoeren. Makkelijk account stelen als je iemands device unlocked in handen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emel_1977
wel een trusted account, binnen de vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Regel dan ook meteen een passwordmanager. Die kan voor jou al je wachtwoorden onthouden. Zo hoef je zelf maar 1 wachtwoord te onthouden en zit de rest lekker in je digitale kluis.
Pagina: 1