Beste medetweakers,
Ik ben een leek als het gaat om elektra en doe dus graag een beroep op jullie.
Vandaag knalt voor de tweede keer (en nu aanhoudend) de stroom eruit van de groene groepen als we de oven gebruiken.
In eerste instantie laat hij de oven warm worden. En dan knalt de Aardlekschakelaar van de groene groepen er uit. Persoonlijk heb ik geen idee wat de groene groepen zijn. Maar omdat het alleen gebeurd als we de oven aan zetten verdenk ik die er uiteraard van.
De vraag die ik aan jullie heb. Is dit plausibel? Is het mogelijk dat een oven een gehele groep er uit laat knallen? Ik lees iets over het verwarmingselement bij een tweaker eerder.
En zo ja, hoe kan ik verifieren dat dit echt het geval is? Voor ik een nieuwe oven ga kopen wil ik wel zeker weten dat het dit apparaat is. En niet hetzelfde gebeurd als ik een nieuwe koop en die laat plaatsen.
Ik zou het super vinden als jullie eens mee zouden kunnen denken.
Mijn stoppenkast ziet er als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/cgAEoZRLr25jGjtZeaT2Rm7m.jpg?f=fotoalbum_large)
De stop rechtsonder knalt er dan uit.
De indeling volgens een kaartje is (wij zijn tweede bewonde):
1: Wasautomaat
2: Hal _ Toilet + overloop + zolder + wcd keuken (Geen idee wat die laatste betekend)
3: Woonkamer + keuken
4: Slaapkamer + badkamer
5: Vaatwasser
6: Magnetron
7:Oven
Als de groen schakelaar er af ligt. Dan weten we nu iig zeker dat de cv ketel het op zolder niet meer doet. En mijn pc op zolder staat ook uit. De magnetron doet het ook niet meer.
De woonkamer en de televisie etc doen het ook nog gewoon.
De Koelkast die naast de oven staat doet het nog gewoon.
We hebben de oven onder de magnetron. Daarnaast staat de koelkast. Deze zijn gegroepeerd ingebouwd.
Ik ben een leek als het gaat om elektra en doe dus graag een beroep op jullie.
Vandaag knalt voor de tweede keer (en nu aanhoudend) de stroom eruit van de groene groepen als we de oven gebruiken.
In eerste instantie laat hij de oven warm worden. En dan knalt de Aardlekschakelaar van de groene groepen er uit. Persoonlijk heb ik geen idee wat de groene groepen zijn. Maar omdat het alleen gebeurd als we de oven aan zetten verdenk ik die er uiteraard van.
De vraag die ik aan jullie heb. Is dit plausibel? Is het mogelijk dat een oven een gehele groep er uit laat knallen? Ik lees iets over het verwarmingselement bij een tweaker eerder.
En zo ja, hoe kan ik verifieren dat dit echt het geval is? Voor ik een nieuwe oven ga kopen wil ik wel zeker weten dat het dit apparaat is. En niet hetzelfde gebeurd als ik een nieuwe koop en die laat plaatsen.
Ik zou het super vinden als jullie eens mee zouden kunnen denken.
Mijn stoppenkast ziet er als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/cgAEoZRLr25jGjtZeaT2Rm7m.jpg?f=fotoalbum_large)
De stop rechtsonder knalt er dan uit.
De indeling volgens een kaartje is (wij zijn tweede bewonde):
1: Wasautomaat
2: Hal _ Toilet + overloop + zolder + wcd keuken (Geen idee wat die laatste betekend)
3: Woonkamer + keuken
4: Slaapkamer + badkamer
5: Vaatwasser
6: Magnetron
7:Oven
Als de groen schakelaar er af ligt. Dan weten we nu iig zeker dat de cv ketel het op zolder niet meer doet. En mijn pc op zolder staat ook uit. De magnetron doet het ook niet meer.
De woonkamer en de televisie etc doen het ook nog gewoon.
De Koelkast die naast de oven staat doet het nog gewoon.
We hebben de oven onder de magnetron. Daarnaast staat de koelkast. Deze zijn gegroepeerd ingebouwd.