Toon posts:

De juiste power adapter voor KVM Switch gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:22
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn toch?

Ik heb een pricewatch: Aten 3-poorts USB-C DisplayPort Hybrid KVMP-switch.
Super ding, maar ik heb de versie zonder power adapter. En nu wil ik die toch hebben (trekt het niet op USB met 3 systemen erop, had er eerst 2, dat ging wel).

Volgens de handleiding heb ik een poweradapter nodig met de volgende specs (pagina 15):
To purchase a power adapter for the CS1953, contact your ATEN
dealer for more information. Alternatively, supply a power adapter
with the following specifications: 12V/7.5A, less than 112W, and
with a DC jack 6.5mm outer diameter and 2.5mm inner diameter.
Aten zelf heeft ze niet op de site staan.
Dus zit te zoeken op sites als Allekabels en Conrad, maar kom m niet tegen.

Deze komt dicht in de buurt:
https://www.conrad.nl/p/d...-w-gestabiliseerd-1762781
maar heeft een DC jack van 5.5x2.1 en niet de vereiste 6.5x2.5mm.

Dat geldt ook voor deze;
https://www.conrad.nl/p/b...nning-na-7-a-90-w-1527318
Heeft DC jack van 5.5x2.5mm

Ik loop dus met name vast op de grootte van de DC jack / aansluiting.

Wil wel kwaliteit, geen alibaba / ali express spul van een paar tientjes.

Weet iemand waar ik dit wel zou kunnen vinden? Of zou een 5.5x2.5mm ook voldoen in een 6.5x2.5mm aansluiting? Zou zeggen van niet, specificaties zijn er niet voor niets.

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

Alle reacties

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:22
Ik vraag me af of het niet een fout is van Aten in hun handleiding. Als ik ga zoeken op een DC jack van 6.5x2.5mm, kom ik alleen 5.5x2.5mm (of 5.5x2.1mm) tegen. Volgens mij bestaat 6.5mm helemaal niet.

EDIT:
Volgens mij zegt dit genoeg. Is dus een fout in de handleiding, moet 5.5mm zijn.
Denk dat ik het dan wel kan vinden :)

[Voor 35% gewijzigd door Pazo op 07-01-2022 13:50]

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee