Vanaf eind van de maand ga ik over naar een T-Mobile Internet Thuis Glasvezel-abonnement van 100 Mbit/s. T-Mobile levert een modem maar ik zoek twee access points om het hele huis van stabiel internet te voorzien.
Ik zoek een?
In ieder geval twee access points, en waarschijnlijk ook een switch voor in de woonkamer.
Wat is je budget?
Ergens hoop ik met €200 af te kunnen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk-technisch heb ik geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nieuwbouw woning van drie etages. Modem van T-Mobile komt in de meterkast te staan. Vanaf de meterkast is er een UTP-kabel naar de woonkamer en een UTP-kabel naar een slaapkamer. Op die twee plekken wil ik graag een access point. Op zolder is een werkkamer, dus het AP in de slaapkamer moet daar in kunnen voorzien. Daarnaast denk ik erover om een switch in de woonkamer te leggen, waarop dan het AP, Televisie & PlayStation worden aangesloten. Verder in huis nog wat Google Homes en Hue-lampen, maar dat lijken mij niet de grootste verbruikers.
Ik zoek een?
In ieder geval twee access points, en waarschijnlijk ook een switch voor in de woonkamer.
Wat is je budget?
Ergens hoop ik met €200 af te kunnen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk-technisch heb ik geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nieuwbouw woning van drie etages. Modem van T-Mobile komt in de meterkast te staan. Vanaf de meterkast is er een UTP-kabel naar de woonkamer en een UTP-kabel naar een slaapkamer. Op die twee plekken wil ik graag een access point. Op zolder is een werkkamer, dus het AP in de slaapkamer moet daar in kunnen voorzien. Daarnaast denk ik erover om een switch in de woonkamer te leggen, waarop dan het AP, Televisie & PlayStation worden aangesloten. Verder in huis nog wat Google Homes en Hue-lampen, maar dat lijken mij niet de grootste verbruikers.