Wijziging User Review - Farabi wou5er

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Review op kopers account

Ik heb aangegeven dat de verkoper het product moest opsturen naar een ophaalpunt van de postnl de Primera.

Verkoper beweert dat ik lieg en hier niet om gevraagt zou hebben, ik heb dit duidelijk aangegeven en dat dit bij een primera moest zijn bij ons in het dorp.

Daar komt nog eens bij dat verkoper niet mee wilt werken aan een melding bij de postnl vanwege de slechte levering. Waar hij notabene verantwoordelijk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
In overeenkomst met verkoper graag beide feedbacks verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
nadat de verkoper mij zijn eigen woonadres heeft opgegeven ipv die van ophaalpunt waar hij zelf verantwoordelijk is. ik moest maar volgens hem een ophaalpunt zoeken vlakbij zijn huis (deze manier nog nooit meegemaakt). geef dan het juiste adres waar het heen moet?? waarom geef je gedetailleerd je eigen adres?

en mij in een pakketonderzoek wil betrekken, omdat de doos open was gemaakt door postnl, terwijl alles uiteindelijk allemaal goed is aangeleverd(!). waarom zou ik dan moeten meedoen met een onderzoek? Doordat je oneens bent met het uiterlijk van de doos? je hebt uiteindelijk aangeleverd gekregen wat je hebt besteld via mij? verzenden was op eigen risico, hiermee was hij akkoord gegaan. dit stond duidelijk in mijn advertentie(!)

We zijn toch uitendelijk via pm eruit gekomen. de beoordelingen mogen worden verwijderd.

[ Voor 57% gewijzigd door Farabi op 07-01-2022 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En... ze zijn weg.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.