• Veenrot
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-04-2024
Hallo Forumleden,

Ik heb een vraag over een Honeywell vloerverwarming verdeler type HCE20M1003 i.c.m. Thermostaat Honeywell Lyrics T6.

In de handleiding van de verdeler staat dat ik de configuratie van de verdeler kan opvragen via de transparante parameters, en dat dit te doen is via de klokthermostaat wat aangesloten is op zone 1.

Nu wil ik wat parameters checken van deze verdeler en heb ik een Honeywell Lyrics T6 thermostaat aangesloten op zone 1 van de verdeler. Nu is concreet mijn vraag; hoe kom ik met deze thermostaat bij de transparante parameters/ kan dit überhaupt met deze thermostaat?

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

• _NvS_
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-11 23:53
Uit de handleiding:
code:
1
 Het uitlezen en wijzigen van deze configuratie instellingen is alleen mogelijk middels een Honeywell OpenTherm klokthermostaat, zoals de Chronotherm Touch Modulation, aangesloten op zone 1.

Ik heb het in het verleden wel eens nagevraagd maar het lijkt er op dat ook alleen de genoemde thermostaat dit heeft. De chronotherm modulation ( minder inteligent) was ook een OpenTherm, maar kon dit ook niet.

• Veenrot
Bedankt voor uw informatie, ik had dit ook gelezen. Staat een beetje raar geformuleerd (maar dit kan ook aan mijn begrijpend lezen liggen natuurlijk).

• Veenrot
Ik zit weer met de volgende vraag,

Nu heb ik op mijn zoneregelaar, op Z1 de thermostaat aangesloten, en een brug op Z2.
Nu had ik verwacht de dat de kleppen van de zones tegelijk aangestuurd zouden worden, dit is echter niet het geval. Ik heb de zoneregelaar nog op standaardinstelling staan.

Kan iemand mij uitleggen of mijn verwachting correct is?