Hi all,
Voor mijn nieuwbouwwoning aan het orienteren voor zonnepanelen. Zie hieronder de informatie obv het template en tevens een overzicht van de verschillende offertes die ik heb ontvangen.
Als jullie dit zien dan ben ik benieuwd welke offerte jullie het meest interessant zouden vinden obv mijn doel, de prijs, de merken/modellen tov de garantie.
Hieronder een de simulatie die Coolblue heeft gemaakt.
:strip_exif()/f/image/Kcoz1q9VOPNGgrMtmjHxlrCJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Voor mijn nieuwbouwwoning aan het orienteren voor zonnepanelen. Zie hieronder de informatie obv het template en tevens een overzicht van de verschillende offertes die ik heb ontvangen.
Als jullie dit zien dan ben ik benieuwd welke offerte jullie het meest interessant zouden vinden obv mijn doel, de prijs, de merken/modellen tov de garantie.
Foto's
NB ivm nog in aanbouw, alleen bak zand op Google Maps. Dak gelegen op Zuid-westen, helling 55 gradenHieronder een de simulatie die Coolblue heeft gemaakt.
Beschikbare (dak)ruimte
19 panelenSchaduw
Vrijwel geen, panelen worden zo op dak geplaatst dat het erkertje vrijwel geen schaduw geeft, heel misschien wat zachte schaduw van een boom, maar dat is onduidelijk omdat deze er nog niet staat en niet duidelijk is hoe hoog hij zal zijn.Jaarverbruik
Ik ga nu voor nu even uit van 6000kwh, komen uiteindelijk wel 2 EVs, woning draait verder op stadverwarming dus geen warmtepomp.Huidige elektriciteitsaansluiting
3-fase aansluitingBudget en doel
Max 6K, zoveel mogelijk opbrengst met 1 dakzijdeWie gaat het project uitvoeren
De leverancier van de panelenBijhouden van data
Ja, maar gewoon normaal via een App, geen gekke dingenReeds verkregen offertes
Deze waren nog voor 12 panelen, inmiddels overtuigd om voor maximaal te gaan (19 panelen):strip_exif()/f/image/Kcoz1q9VOPNGgrMtmjHxlrCJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Regio
Regio PurmerendAlvast bedankt voor jullie reacties!
[ Voor 16% gewijzigd door jasperm2 op 30-10-2022 19:30 ]