Toon posts:

Monitor ruilen bij BBS nederland! Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit klinkt misschien stom, maar hoe moet ik dat aanpakken?
IK had een IIyama 19 inch gekocht. Maar dat ding gaat na een tijdje pijn doen aan me ogen en ik vind de beeld kwaliteit eingelijk niet helemaal toppie en 19 inch ergens weer iets te groot. Dus.... wil ik een 17 Inch IIyamaA 705mt bekommen, die dus een flatscreen heeft zodat mn ogen rust krijgen! En hopelijk leuker beeld heeft omdat ie plat is!

Maar hoe? hoe retourneer ik dat ding en krijg ik die andere er voor terug? Er zit geen retourzendings forumlier bij!
En wat kost dat om bij het postkantoor te verzenden?

Verwijderd

Bel of mail ze :o

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 13:37 schreef CyberGeniuS het volgende:
Bel of mail ze :o
Heb ik ook gedaan!

Nu nog een vraagje, op die 17 inch die ik dan nu koop is 80 Hz het hoogste op 1280x1024, is dat te doen? merk je daar veel van?

Ik heb op 60 Hz gespeeld op een Samsung 17 inch plat scherm, maar dat beviel beter als op een bol 17 inch scherm 60 hz! Kan het dat door het platte je er minder van merkt?

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik zie door de bomen het bos niet meer, ik heb een onverstandige aankoop gedaan, en nu moet ik uit deze
lijst:

http://www.bbsnederland.nl/bbs/showbooklistNP.asp?search=%27@monitor%2017*%27

Een monitor van rond de 700 piek hebben (+ 50) en die moet plat zijn!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:01
pak dan de LG 795FT, goeie verhalen over gehoord, heb zelf een sony *D

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar ik denk dat het iva IIyama moet oid, en dat ik dus wel een IIyama zal moeten nemen!

Nu zit het dus zo, ik gebruik 1024x768 om te typen en te browsen e.d. Gamen doe ik bij voorkeur in 1280x1240 en 1600x1200 lijkt me op een 17 inch niet nodig.

Maar die refreshrate van 80hz in 1280x1024 , ga ik dat merken? Ik heb zondag, maandag en dinsdag op een LAN feestje heel erg lang achter een 1280x1024 @60Hz Samsung (plat) gezeten en het beviel erg, is de IIyama te vergelijken?
Pagina: 1