[gezocht] Game PC Fan upgrade hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poeya
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-05 21:38
Mijn vraag
Is er Iemand in de buurt van Arnhem die mij kan helpen met een Fan upgrade voor mijn Alienware aurora r11?De pc heeft hele slechte koeling en wilde de 2 ventilatoren vervangen voor 2 nieuwe en evt 2 extra erbij.
De Fans zijn al gekocht.. Ik betaal de persoon uiteraard met geld of mijn headset die ik tekoop heb staan.

Ik zoek wel iemand die een beetje bekend is in de Game PC space het is een wat duurdere pc.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Alienware Aurora R11 PC
4 Nieuwe Corsair ML120 Pro fans

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
YouTube: Upgrading Dell Alienware Aurora R10 Fans

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12:30

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Ziet er niet echt ingewikkeld uit. Durf je het niet zelf aan omdat je het nog nooit gedaan hebt? In dat geval zou ik zeggen, toch eens proberen. Loop je dan nog ergens tegenaan dan zijn er vast genoeg mensen hier die je van de juiste hulp kunnen voorzien.
Succes

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poeya
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-05 21:38
xah5kiDe schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:01:
Ziet er niet echt ingewikkeld uit. Durf je het niet zelf aan omdat je het nog nooit gedaan hebt? In dat geval zou ik zeggen, toch eens proberen. Loop je dan nog ergens tegenaan dan zijn er vast genoeg mensen hier die je van de juiste hulp kunnen voorzien.
Succes
Ja ik heb nooit zo iets gedaan lijkt mij niet heel erg veel werk maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 18:05

SA007

Moderator Tweaking
Mensen vragen iets voor te te doen, aka werving, is iets voor Vraag en Aanbod, daarom gaat dit topic dicht.

Daarnaast is fans vervangen niet echt modding, maar meer iets voor het Cooling subforum.

Dit topic is gesloten.