Toon posts:

Inkomsten genereren YouTube

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 01:39
Mijn vraag
Ik heb al enige tijd een YouTube kanaal en ik kom in aanmerking voor inkomsten genereren.
Ik krijg alleen maar geen groen vinkje bij ''verificatie in 2 stappen'' terwijl ik dit al meerdere maken in en uit heb geschakeld.

Ik heb ook al meermaals aan en uitgezet maar ik krijg geen groen vinkje.

Iemand een idee hoe dit komt? ik heb nu wel op de button geklikt zodat ze het beoordelen maar ik ben bang dat het nu niet goedgekeurd wordt terwijl ik wel verificatie in 2 stappen aan heb staan.

Alle reacties

Anoniem: 37334

Ik ga er vanuit dat er 2-factor authorisation bedoeld wordt?
Werkt dat correct voor andere Google-services die je gebruikt?

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 37334 op 05-01-2022 21:34]

• Mikee007
Anoniem: 37334 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:32:
Ik ga er vanuit dat er 2-factor authorisation bedoeld wordt?
Werkt dat correct voor andere Google-services die je gebruikt?
Bedoel je de 2-factor autorisatie? of wat bedoel je precies?

Mikee007 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:38:
[...]

Bedoel je de 2-factor autorisatie? of wat bedoel je precies?
Ja, en wat gebeurt er als je "Nu aanzetten" klikt?

(ja, de 2-factor autorisatie van je Google-account)

• Mikee007
Anoniem: 37334 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:42:
[...]

Ja, en wat gebeurt er als je "Nu aanzetten" klikt?

(ja, de 2-factor autorisatie van je Google-account)
Als ik op Nu aanzetten klik dan gebeurd er niets, ja dan kom ik weer op de pagina voor de 2-staps verificatie

Mikee007 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:48:
[...]

Als ik op Nu aanzetten klik dan gebeurd er niets, ja dan kom ik weer op de pagina voor de 2-staps verificatie
Dan zou ik contact opnemen met Google, of hun zoekmachine gebruiken naar collega's die hetzelfde probleem hebben.

Hoe is de 'beveiliging-status' van je Google-Account?

• Mikee007
Anoniem: 37334 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:51:
[...]

Dan zou ik contact opnemen met Google,
Contact opnemen met Google.. het is al een hele opgave om juiste contactgegevens te vinden :P

Mikee007 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:53:
[...]

Contact opnemen met Google.. het is al een hele opgave om juiste contactgegevens te vinden :P
Hihi, was ook een (gemeen) geintje. :P

Wat me even te binnen schiet: Heb je geen ad/script-blocking plugin in je browser draaien of zoiets? Misschien blokt dat iets...

Die Google Account-ellende werkt t best onder een kale Chrome browser denk ik.

Enne: Hoe is de 'beveiliging-status' van je Google-Account?

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 37334 op 05-01-2022 22:01]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik zie even niet wat dit met Softwareontwikkeling van doen heeft :?

Omdat ik ook niet direct een beter alternatief weet zet ik 't maar richting Privacy & Beveiliging

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:10

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Anoniem: 37334 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:56:
[...]

Ik raad dit ook aan. Ik heb een poosje gehad dat een paar pagina's bij Adsense enkel onder Chrome werkten, en bij Firefox een melding krijgen dat de functie niet in gebruik was, oid.

Volgens mij kennen de Google devvers geen Firefox blijkbaar :P

En voor de rest: 2 Factor Authenticatie moet in je Google Account wel aanstaan. Dat is tegenwoordig verplicht voor grotere YouTube accounts geloof ik die een bepaalde grens bereikt hebben.

[Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 06-01-2022 00:22]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zou het even proberen aan te zetten in de incognito versie van je browser en daar alle addons uitzetten. Dan voorkom je gezeur met lokale opslag, cookies, etc.

• Mikee007
Anoniem: 37334 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:56:
[...]

Hihi, was ook een (gemeen) geintje. :P

Wat me even te binnen schiet: Heb je geen ad/script-blocking plugin in je browser draaien of zoiets? Misschien blokt dat iets...

Enne: Hoe is de 'beveiliging-status' van je Google-Account?
Ik heb nu me adblocker uitgezet en op één of andere manier werkt het nu wel.. althans me aanvraag is ligt ter controle bij YouTube

• Mikee007
Ik heb nu inkomsten genereren aangezet en ik heb per post een code gekregen en deze ingevoerd.

Nu staat er het volgende:
https://tweakers.net/i/HTWR-8dbn1A7Hl-XBm2Np2RvavA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lMLYsuHIAA3JMvmlEduYLC4H.png?f=fotoalbum_large

Maar dit verwijst meer naar amerikaans belastingstelsel.. hoe hebben jullie het gedaan qua inkomsten genereren? zoveel inkomsten ga ik niet ontvangen dus is het rendabel om dit te doen (niet dat ik er qua andere inkomsten wellicht op achteruit ga)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:10

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb deze boot ook even afgehouden, maar toch werd ik door Google gepusht om dit in te vullen, terwijl al mijn uitbetalingen 'on hold' werden gezet.

Ik heb dit formulier ook ingevuld.
Ik denk dat je uiteindelijk uitkomt op het W-8BEN formulier. Uiteindelijk werd het geaccepteerd.

Met dit formulier hoeft er in de VS geen inkomstenbelasting worden betaald. Dit komt doordat je in Nederland al belastingplichtig bent en er een belastingverdrag is om dubbele belasting te voorkomen.

Maar ik blijf het merkwaardig vinden gezien Google vanuit Ierland de betalingen uitbetaalt, en dat is Europa.

[Voor 42% gewijzigd door AW_Bos op 06-02-2022 14:09]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee