Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige desktop uit 2012 heeft het waarschijnlijk begeven.
Gebruik met desktop voornamelijk voor office gerelateerde taken, internetten en speel zo nu en dat FIFA 2016. Wil als het kan FIFA 2021 ermee spelen (op 1080 resolutie).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 500-600 euro zonder videokaart.
Met de huidige prijzen van de videokaarten, wil ik het doen met de onboard videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Cooler Master Silencio 550 behuizing
- Sapphire Radeon HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5
De videokaart is nog werkend maar volgens mij kan ik geen FIFA 2021 ermee spelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller en energie zuiniger hoe beter maar is niet een must have.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag weten of ik met de onboard videokaart va de moederbord, FIFA 2021 ermee kan spelen.
Verder moet het een desktop worden dan ik jaren vooruit kan en eventueel in de toekomst een videokaart erbij koop (wanneer de prijzen weer redelijk zijn).
Mijn huidige desktop uit 2012 heeft het waarschijnlijk begeven.
Gebruik met desktop voornamelijk voor office gerelateerde taken, internetten en speel zo nu en dat FIFA 2016. Wil als het kan FIFA 2021 ermee spelen (op 1080 resolutie).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 500-600 euro zonder videokaart.
Met de huidige prijzen van de videokaarten, wil ik het doen met de onboard videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Cooler Master Silencio 550 behuizing
- Sapphire Radeon HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5
De videokaart is nog werkend maar volgens mij kan ik geen FIFA 2021 ermee spelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 161,67 | € 161,67 |
1 | Moederborden | ASRock Z490 Pro4 | € 94,- | € 94,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 63,90 | € 63,90 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W | € 50,99 | € 50,99 |
1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 500GB (zonder heatsink) | € 94,77 | € 94,77 |
Totaal | € 465,33 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller en energie zuiniger hoe beter maar is niet een must have.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag weten of ik met de onboard videokaart va de moederbord, FIFA 2021 ermee kan spelen.
Verder moet het een desktop worden dan ik jaren vooruit kan en eventueel in de toekomst een videokaart erbij koop (wanneer de prijzen weer redelijk zijn).