Lieve mensen, de vraag is al vaker gesteld maar ook ik kom er niet uit.. Ik wil graag mijn Inventum VFI6042ZWA inductiefornuis aansluiten. Hiervoor heb ik een perilexstekker gekocht.
Ik heb een 2x 1fase aansluiting in mijn woning (bovenste delen stopcontact N1 en N2, onderste L1 + L2, zie foto):strip_exif()/f/image/421KqbhKTzsPgjJan23dKB0t.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de sticker op het fornuis staat dat ik een brug tussen 2 en 3 moet zetten, maar in het boekje van het fornuis staat dat ik tussen 1 en 2 een brug moet zetten (zie ook de foto's). Wat is wijsheid hier?
Fornuis:strip_exif()/f/image/sDaOt0kg0aMvwnGTWC8gHHyc.jpg?f=fotoalbum_large)
Boekje:strip_exif()/f/image/d7sjqfJkudIhljcChZK35zsw.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder vroeg ik me af of de aansluiting op de manier zoals op de foto correct is ( N1 blauw, N2 bruin, L1 grijs, L2 zwart), dit heb ik bepaald op basis van het schema van de perilex stekker (zie foto).
:strip_exif()/f/image/TU7ACV7Yt3LzhOtucmQddcBJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieruit begrijp ik dat de stekker aansluiting draden boven bruin en blauw zijn, en onder zwart en grijs).
Dit leek me dus correct aangesloten?
Ik hoor graag of dit inderdaad correct geplaatst zo is? Bedankt voor de hulp
Groet,
Anne
Ik heb een 2x 1fase aansluiting in mijn woning (bovenste delen stopcontact N1 en N2, onderste L1 + L2, zie foto)
:strip_exif()/f/image/421KqbhKTzsPgjJan23dKB0t.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de sticker op het fornuis staat dat ik een brug tussen 2 en 3 moet zetten, maar in het boekje van het fornuis staat dat ik tussen 1 en 2 een brug moet zetten (zie ook de foto's). Wat is wijsheid hier?
Fornuis
:strip_exif()/f/image/sDaOt0kg0aMvwnGTWC8gHHyc.jpg?f=fotoalbum_large)
Boekje
:strip_exif()/f/image/d7sjqfJkudIhljcChZK35zsw.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder vroeg ik me af of de aansluiting op de manier zoals op de foto correct is ( N1 blauw, N2 bruin, L1 grijs, L2 zwart), dit heb ik bepaald op basis van het schema van de perilex stekker (zie foto).
:strip_exif()/f/image/TU7ACV7Yt3LzhOtucmQddcBJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieruit begrijp ik dat de stekker aansluiting draden boven bruin en blauw zijn, en onder zwart en grijs).
:strip_exif()/f/image/1Xam20L2mxJcSBCAQJbPha1X.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor graag of dit inderdaad correct geplaatst zo is? Bedankt voor de hulp
Groet,
Anne