Waarom is er gekozen voor "Opel-moederbedrijf"?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:41

sjirafje

No inspirational quotes here

Topicstarter
nieuws: Amazon gaat infotainmentsysteem ontwikkelen met Opel-moederbedrijf St... @SirRosencrantz

Waarom "Opel-moederbedrijf" en niet "moederbedrijf van oa. Peugeot, Opel, Citroen en Fiat", of gewoon "Stellantis"? Ik geloof dat van de genoemde merken Opel (in NL) niet de grootste is: https://www.autoweek.nl/verkoopcijfers/2021/

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Beste antwoord (via sjirafje op 05-01-2022 18:35)

• SirRosencrantz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-03 09:07

SirRosencrantz

Steam Deck-user

Ik heb beperkte ruimte in de kop, ging er vanuit dat Stellantis niet een hele bekende naam is voor mensen die niet in de auto's zitten en Opel wel (en is kort). Maar vrij willekeurig, had net zo goed Peugeot of een van de anderen kunnen zijn.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• SirRosencrantz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-03 09:07

SirRosencrantz

Steam Deck-user

Ik heb beperkte ruimte in de kop, ging er vanuit dat Stellantis niet een hele bekende naam is voor mensen die niet in de auto's zitten en Opel wel (en is kort). Maar vrij willekeurig, had net zo goed Peugeot of een van de anderen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:41

sjirafje

No inspirational quotes here

Topicstarter
Duidelijk!

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn