Toon posts:

Autokorting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FasterXO
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-01-2022
Beste tweakers,

Ik heb misschien een domme vraag maar vind nergens raad op het internet en weet er zelf hellemaal niets van.

Zijn auto kortingen cumuleerbaar?
O.A
Als ik een auto laat samenstellen geven ze vaak al korting vanuit zichzelf (saloncondities) etc.
Dan kan ik ook nog mijn huidige wagen inleveren dat weet ik, maar kan ik daarbovenop ook nog de korting gebruiken die ik krijg van mijn werkgever of mag je zoveel niet stapelen hoe werkt dit juist?

Bedankt alvast! :)

Alle reacties

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-03 19:30
Je werkgever is de leverancier van de auto? Koopt je auto? Hoe geeft hij jou die korting?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Korting van werkgever? Ik neem toch aan dat je niet je prive-auto inlevert op een lease-auto?

Maar, en allicht echt een dom antwoord: wat zei de dealer toen je deze vraag voorlegde?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FasterXO
.

[Voor 99% gewijzigd door FasterXO op 05-01-2022 12:53]

• FasterXO
MAX3400 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:47:
Korting van werkgever? Ik neem toch aan dat je niet je prive-auto inlevert op een lease-auto?

Maar, en allicht echt een dom antwoord: wat zei de dealer toen je deze vraag voorlegde?
Ik bedoel ik krijg korting op de auto’s
Jeep, alfa romeo, fiat etc etc via het bedrijf waar ik werk.

Maar als ik naar 1 van deze dealers ga kan ik dan de korting van het werk stapelen met de korting die de dealer al geeft?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FasterXO schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:51:
[...]

Maar als ik naar 1 van deze dealers ga kan ik dan de korting van het werk stapelen met de korting die de dealer al geeft?
Nou, ga er eens heen en vraag het? Kan je meteen een offerte laten opmaken met geen korting, dealerkorting en eventueel dus extra je werkgeverskorting?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jaaap
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee zo'n korting gaat gewoon af van de onderhandelingsruimte die je hebt.
Is een wassen neus.

Dat betekent
Het gebeurt
Dit verandert
Wat bepaalt

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:23
Het zijn handelaren, Korting geven is niet hun doelstelling.
Als je eerst je kortingen afspreekt en daarna je personeelskorting op tafel legt maak je misschien enige kans. Je maakt er sowieso geen vrienden mee.

Begin je met je personeelskorting, dan verdwijnt de ruimte voor de andere kortingen.

• FasterXO
PROnline schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:53:
Het zijn handelaren, Korting geven is niet hun doelstelling.
Als je eerst je kortingen afspreekt en daarna je personeelskorting op tafel legt maak je misschien enige kans. Je maakt er sowieso geen vrienden mee.

Begin je met je personeelskorting, dan verdwijnt de ruimte voor de andere kortingen.
Danku!
Dit antwoord had ik nodig sorry voor de vraag. Het leek me zwz al raar maar kon het maar eens vragen voor ik ermee naar een autodealer ga.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee