Game Boy Universal Game Link Cable

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand enig idee waar ik een Game Boy Universal Game Link Cable kan kopen :? Ik bedoel niet zo'n B-merk maar de echte Nintendo editie.

Ik ben alle speelgoedwinkels en internetwinkels die ik ken al bij langs gegaan en ze hadden alleen maar B-merken en die originele kabels voor de GBA.

Ik zoek nu echter een Universal Cable, omdat ik wil linken met een Game Boy Color. (AUB geen discussie over waarom ik zo nodig een merkkabel wil, thanx ;)).

Bij http://store.nintendo.com staan de details over linken bij de beschrijvingen van de accesoires. (Zij leveren echter alleen in de VS...)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

kijk hier maar ff misschien staat hetgene wat je wilt hebben erbij :)

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 13:17 schreef Accelerator het volgende:
kijk hier maar ff misschien staat hetgene wat je wilt hebben erbij :)
Helaas alleen maar weer die B-merken daar. Maar ik ga zo ff naar Duitsland en daar hebben ze het vast wel bij de grotere winkels :).

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik denk dat Media Markt ze wel heeft, en Dixons vast ook wel :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• AtHomer
  • Niet online
Uiteindelijk heb ik er een gevonden in de Marktkauf in Meppen (Duitsland) in het "Auto und Elektrohaus". DM 24,98 of 12,77 Euro. :)

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:05
Hier in Venlo liggen er ook originele nintendo kabels bij de Free Record Shop. Ze zijn wel flink duurder dan de andere, iets van 39 gulden geloof ik.

edit:

Ik weet niet meer zeker of ze ook universal kabels hadden

Je was me net te snel af :)

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 19:10 schreef -=Indigo=- het volgende:
Hier in Venlo liggen er ook originele nintendo kabels bij de Free Record Shop. Ze zijn wel flink duurder dan de andere, iets van 39 gulden geloof ik.
Klopt, die heb ik ook gezien, maar dat zijn de kabels voor de nieuwe GBA spellen en ik zocht er een voor de oudere. Oftewel de Game Boy Color link kabel zegmaar. Die heet dan Universal Link Cable omdat ie ook op oudere Game Boys kan (de allereersten).

Je hebt namelijk aparte kabels nodig als je (ook op GBA) oudere spellen wilt doen die niet voor de GBA gemaakt zijn. Als je wel GBA spellen doet heb je natuurlijk die nieuwe nodig.

Pagina: 1