Mijn vraag
Hallo mede Tweakers,
Ik gebruik Chrome om te browsen. Met grote regelmaat, krijg ik een webpagina te zien die gemaakt lijkt te zijn in 1992. Alleen HTML wordt weergegeven, zie de afbeelding onder dit bericht. CSS en Javascript laden niet. Herlaad ik de webpagina, dan wordt deze wel goed weergegeven. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? Naast Chrome gebruik ik ook Microsoft Edge, waar ik het probleem niet mee ondervind.
Ik draai de laatste versie van Chrome, en zit op een openbaar WiFi netwerk, in een ziekenhuis. Daarnaast gebruik ik VPN Nederland. Ook als ik de VPN uitzet neem ik het probleem waar. Daarnaast is McAfee LiveSafe voorgeïnstalleerd op mijn laptop.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een HP 255 G8 Notebook PC
Google Chrome Version 96.0.4664.110 (Official Build) (64-bit).
VPN Nederland.
McAfee LiveSafe.
Microsoft Windows 10 Version 20H2 (OS Build 1902.1415)
Zo zag Tweakers eruit, toen ik hier net arriveerde:
Hallo mede Tweakers,
Ik gebruik Chrome om te browsen. Met grote regelmaat, krijg ik een webpagina te zien die gemaakt lijkt te zijn in 1992. Alleen HTML wordt weergegeven, zie de afbeelding onder dit bericht. CSS en Javascript laden niet. Herlaad ik de webpagina, dan wordt deze wel goed weergegeven. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? Naast Chrome gebruik ik ook Microsoft Edge, waar ik het probleem niet mee ondervind.
Ik draai de laatste versie van Chrome, en zit op een openbaar WiFi netwerk, in een ziekenhuis. Daarnaast gebruik ik VPN Nederland. Ook als ik de VPN uitzet neem ik het probleem waar. Daarnaast is McAfee LiveSafe voorgeïnstalleerd op mijn laptop.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een HP 255 G8 Notebook PC
Google Chrome Version 96.0.4664.110 (Official Build) (64-bit).
VPN Nederland.
McAfee LiveSafe.
Microsoft Windows 10 Version 20H2 (OS Build 1902.1415)
Zo zag Tweakers eruit, toen ik hier net arriveerde:

/f/image/QaGaChL44wYywTiuvmzJ9O3M.png?f=fotoalbum_large)