Wat te denken van wehkamp chromebook aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:32
Vraag :

Wehkamp heeft de laatste tijd een aantal chromebooks in de aanbieding behoorlijk lager dan andere aanbieders.. In de series HP X360 14c-ca 0001nd, en de 0002nd en 0000nd. Scheelt wel meer dan 200 euro,,
Ik zie niet dat dit refurbished of open box zijn.. Wat moet ik daar van denken.. ?

Zie pricewatch: HP Chromebook x360 14c-ca0000nd
die is met pentium. Andere waren met i3 ook voor 350 euro ! i.p.v. 575 bij coolblue !

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je kijkt in de pricewatch is de tweede prijs van de HP store 450 euro. M.a.w., Coolblue is vooral erg duur en Wehkamp lijkt een aanbieding te hebben die niet onrealistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
pagani schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:53:
Als je kijkt in de pricewatch is de tweede prijs van de HP store 450 euro. M.a.w., Coolblue is vooral erg duur en Wehkamp lijkt een aanbieding te hebben die niet onrealistisch is.
okay,.. ik zag een andere website die de 00001nd aanbood.. Maar daar staat helemaal onderaan,.. bij "conditie" : "renew" ! En dat blijkt dat die uit een speciaal programma van Hp komt die uit geretourneerde, geannuleerde of end off life,.. produkten te zijn die door hp zelf gecontroleerd zijn !

vb deze website verkoopt deze "renew" laptop van zelfde serie voor 365 euro. https://www.electrocorner...ok-x360-14c-ca0001nd.html

Dit is het HP renew programma !
https://www.electrocorner.nl/service/het-hp-renew-programma/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wehkamp
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-05-2024

Wehkamp

Bedrijfsaccount Wehkamp
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een vraag heeft over de prijzen van de chromebooks die wij aanbieden op onze site . Ik zou graag met u willen meekijken en uw vraag beantwoorden. Wilt u hiervoor een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
Op die manier kunnen wij dit in behandeling nemen.

Alvast bedankt!

Webcareteam Wehkamp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wehkamp schreef op zondag 9 januari 2022 @ 08:33:
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een vraag heeft over de prijzen van de chromebooks die wij aanbieden op onze site . Ik zou graag met u willen meekijken en uw vraag beantwoorden. Wilt u hiervoor een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?

Alvast bedankt!

Webcareteam Wehkamp
Wat een vreemde reactie. De producten worden al genoemd. En van een klacht is geen sprake. Maar er moet een klacht worden gemaild waarin naar dit bericht wordt gerefereerd zodat je ernaar kunt kijken.

Wat is dan het nut van dit account?

[ Voor 10% gewijzigd door saviour op 09-01-2022 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-07 19:08
*Edit*

Oeps, dacht dat de boodschap van de ts kwam. Alsnog, kan Wehkamp deze vraag niet beantwoorden voor je?

[ Voor 66% gewijzigd door RaijRaij op 09-01-2022 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
Wehkamp schreef op zondag 9 januari 2022 @ 08:33:
Beste heer/mevrouw,

Alvast bedankt!

Webcareteam Wehkamp
Bedanlt voor de reactie. Maar het is en was geen klacht.. Ik ben altijd voorichtig. Ik zocht wat meer zekerheid. Omdat in specificaties makkelijk iets vergeten kan worden te melden.
Omdat ik via andere aanbieders deze laptop uit speciale "renew" programma vermeld zag.
Maar helemaal prima dat wehkamp deze draadjes ook volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wehkamp
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-05-2024

Wehkamp

Bedrijfsaccount Wehkamp
Goedenavond,

Mocht u nog met deze vraag zitten, dan willen we deze graag voor u beantwoorden. Door uw gegevens erbij te pakken, kunnen we u verder helpen. We kunnen dan een notitie in uw account achterlaten, zodat er geen misverstanden over kan ontstaan. Vandaar onze vraag om uw klantnummer en geboortedatum en een link naar dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,

Webcareteam Wehkamp
Pagina: 1