@msn.com email adres?!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
Bij hotmail.com zie je als je in wilt loggen ook @msn.com staan, maar volgens mij kan je die nergens aanvragen, of heb ik het mis?!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:23

Alpine

Twisted animator

Als je een email adres bij hotmail aanvraagde kon je kiezen tussen @hotmail.com of @msn.com. Toen ik me daar aanmelde kon het wel. Ik zie nu dat het dus niet meer kan.

Verwijderd

Inderdaad... ik had vorige week ook een @msn.com nodig. Zo ie zo toch nicer dan een hotmail. Maargoed... wie weet hoe?

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ja heb hier het zelfde probleem MSN.com word geweigerd op ons mailsysteem terwijl het complete e-mail adres wel in de allow list staatn dit moet ik dus nu simuleren maar ik kan alleen nog maar @hotmail.com aanmaken iemand een idee?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik geloof dat dit kan met MSN Explorer. Je mail en messenger zitten daarin geïntegreerd, en als je dan aangeeft dat je nog geen email adres hebt dan kan je een @msn.com account aanmaken.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 14:55 schreef AtHomer het volgende:
Ik geloof dat dit kan met MSN Explorer. Je mail en messenger zitten daarin geïntegreerd, en als je dan aangeeft dat je nog geen email adres hebt dan kan je een @msn.com account aanmaken.
Dat klopt idd :) , zeer relax die MSN adresjes, voor de rest wel precies het zelfde als een @hotmail mail.
Pagina: 1