Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Niets waarschijnlijk kan denk ik niet hoger. Of iig op 60 Hz zetten (of 43 non interlaced).
I play my enemies like a game of chess...
Hoe gaat dat dan want ik geloof dat ik op die pc (P166 32mb Win98 2mb video)de refresh rate niet lager kan zetten dan ik geloof 60hz.
Die 486 waar 'ie eerst aan hing draaide op win3.11 en ik geloof iets van 50 hz, han je dat in win98 ook instellen via een instelling in je register ofzo?
Die 486 waar 'ie eerst aan hing draaide op win3.11 en ik geloof iets van 50 hz, han je dat in win98 ook instellen via een instelling in je register ofzo?
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Bij welke winkel kan je dan pixels kopen?
Heb je msschien een url ofzo dan?
Heb je msschien een url ofzo dan?
Je videokaart moet dit ondersteunen. Vooral oude kaarten ondersteunen nog refreshrates van lager dan 60 Hz. Je moet dan zoeken in de ET4000 (tsenglabs) en ouder serie (VLB/ISA kaarten). Waarschijnlijk kunnen de nieuwe kaarten dit helmaal niet meer leveren.
Helaas, weggooien en nieuwe kopen !
Helaas, weggooien en nieuwe kopen !
I play my enemies like a game of chess...
Nouja, dan maar dat gare k*tding op 640*480 laten draaien.
iig nog bedankt
iig nog bedankt
Dit is gewoon een standaard monitortje uit de oude tijd, die gewoon niet hoger. Wordt dus ander monitortje scoren, en deze op een server pleuren
Kan best dat het een VGA ( NIET SVGA ) monitor is die alleen maar max 640x480@60Hz aan kan.
Maar het kan wel zo zijn dat je gewoon 32-bit kleurendiepte kan draaien...
Maar het kan wel zo zijn dat je gewoon 32-bit kleurendiepte kan draaien...
C:\>_
Pagina: 1