Even afgesplitst naar eigen topic.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Komen je beelden zo uit de camera of heb je ze bewerkt?
Dat zou handig zijn, maar nee uiteraard bewerkt in Lightroom.PageFault schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:57:
Komen je beelden zo uit de camera of heb je ze bewerkt?
Ik vind de (dierentuin) onderwerpen en composities zeer zeker de moeite waard! De korte scherpte die met dit objectief haalbaar is, laat je heel erg sterk zien, pluim.
De bewerkingen vind ik echter zelf veel te duister, meer een nabewerking voor urbex fotografie wat mijn smaak betreft. Jij mag daar uiteraard volledig anders in staan
Ik ga de foto's niet individueel langs, maar een volgende keer is het nummeren wat makkelijker voor andere forum gangers om een specifiek beeld aan te wijzen.
Hoop nog heel veel foto's (of filmpjes) van jou te mogen zien hier.
De bewerkingen vind ik echter zelf veel te duister, meer een nabewerking voor urbex fotografie wat mijn smaak betreft. Jij mag daar uiteraard volledig anders in staan
Ik ga de foto's niet individueel langs, maar een volgende keer is het nummeren wat makkelijker voor andere forum gangers om een specifiek beeld aan te wijzen.
Dank voor je reactie! Ik begrijp je volledig en kleuren blijven een smaakkwestie. Ik zal de volgende keer mijn foto's nummeren inderdaad.PageFault schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:24:
Ik vind de (dierentuin) onderwerpen en composities zeer zeker de moeite waard! De korte scherpte die met dit objectief haalbaar is, laat je heel erg sterk zien, pluim.
Pagina: 1