Toon posts:

Vraag over Lock op PS-1150

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Urkie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04-2022
Bij het inpakken van mijn PS-1150 viel eigenlijk (na jarenlang gebruik) mijn oog voor het eerst bewust op de 'lock'.
Heeft iemand een idee waar deze voor is?

Zowel de gebruikershandleiding als in een snelle zoektocht op internet leveren niets op.

Alle reacties

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-03 15:02
Nou heb ik helemaal niets met dit onderwerp, maar van alle afbeeldingen van de PS-1150 die ik vind heeft alleen die van jou die switch...

Is dit misschien niet origineel?

Ook de service manual heeft deze niet :P

• Urkie
@jeryz dat waren precies de stappen die ik had ondernomen ;-)

De switch zit er in ieder geval al minimaal 40 jaar op.

[Voor 12% gewijzigd door Urkie op 04-01-2022 20:17]

• jeryz
Heb je hem nieuw gekocht?

Anders zou je hem open moeten maken om te kijken waar ie eventueel op aangesloten zit?

Het vreemde is inderdaad dat hij wel origineel lijkt, de stijl ook.

[Voor 23% gewijzigd door jeryz op 04-01-2022 20:19]

• Urkie
Nee, is ooit nieuw gekocht door m'n pa.

• jeryz
Ah, okee!

En dan durf ik natuurlijk de voordehandliggende vraag bijna niet te stellen; is hij er nog om te vragen?

Okee, hint van een oudere collega; volgens hem is het een knopje wanneer de deksel erop komt deze het een en ander vergendeld en beveiligd.

[Voor 37% gewijzigd door jeryz op 04-01-2022 20:42]

• Urkie
Nee, helaas niet - was natuurlijk de eerste optie geweest. Hij heeft zelf nog een tijd binnen de bewuste divisie bij Philips gewerkt. Heb inmiddels de bodem er even af gehad.

Het is letterlijke en figuurlijk een 'add on'.

Zie https://www.vinylengine.c...rum/viewtopic.php?t=86152
En https://www.vinylengine.c...il-e-watts/dust-bug.shtml

Zogenaamde dust bug, weet ik dus meteen wat het borsteltje is in een doosje erbij ;-)

• jeryz
Wuuut?

Nou, dat had ik echt nooit geraden xD

Maar goed, fijn dat je weet, of beter, we weten, wat het is!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee