Ik heb 11 Kef speakers. 2 subwoofers, 1frontspeaker en 6 surround speakers 4 dolby speakers. Mijn versterker (Denon AVC-X3700H) kan een 9.2 systeem aan. Er zitten wel 11 aansluitingen op het apparaat. Mijn vraag is hoe kan ik hier een 11.2 systeem van maken. Ik weet dat je een tweede receiver kan aansluiten op de Denon.Hoe doe je dat? Welke versterker (niet te duur) kan ik hier het beste voor aanschaffen?
Vraag
Alle reacties
Al eens in de handleiding gekeken? Staat op pagina 55; pagina 57 als je atmos voor ogen hebt. Preout van de height 2 moet dan naar een externe eindversterker. Daar wil je ook eigenlijk een echte eindversterker voor, want anders zit je met dubbele volumeregeling en da's onhandig.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik ga dit topic sluiten omdat ik de eigen inzet mis. De handleiding lezen voordat er vragen worden gesteld is het eerste wat je zelf kan doen. Daarnaast vragen we ook minimaal een short list als het gaat om welke hardware er aan kan worden geschaft, wij zijn er niet om het zoekwerk te doen. Waarbij aankoopadvies in Consumentenelektronica Aankoopadvies zijn plekje heeft.
[Voor 14% gewijzigd door FeaR op 04-01-2022 22:00]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.