Toon posts:

Welke digicam rond de 1000 piek

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik zal wel doorverwezen worden naar de lopende topics, maar dit is de laatste week voor mijn stage. Nu loop ik al een tijdje te peinzen om een digi cam te kopen, en nu had ik een paar in gedachten :

- Canon Powershot A20
- Minolta E201
- Olympus C1

Ik heb niet echt een stille hand, en hoorde dat dan de Canon wel voldoende is. Maar vind de prijs (+1000 piek) iets teveel. Kheb de hele vakantie gewerkt, en ja dan is meteen al me geld erdoor :) Maar dan heb je ook wat.

Kan iemand me vertellen welke de beste is,eventueel paar voorbeeld foto's posten, en me de echte voordelen kan geven van een Canon Powershot A20.

Wie kan me overhalen om een Digi cam te kopen :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[topic=197979/1/50]
Op woensdag 22 augustus 2001

12:35 schreef Binne het volgende:

ik zal wel doorverwezen worden naar de lopende topics
:(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik al...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 12:42 schreef Binne het volgende:
dacht ik al...
Ff volledig offtopic: als je al weet dat er zo'n reactie komt, waarom open je dan alsnog een dergelijke draad? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Mr_Garfield
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op woensdag 22 augustus 2001 12:35 schreef Binne het volgende:
ik zal wel doorverwezen worden naar de lopende topics, maar dit is de laatste week voor mijn stage.
Juist: Het grote "Ik Wil Een Digicam Hebben"-topic.
edit:
Natuurlijk waren enkelen mij al voor...
- Canon Powershot A20
Zie hier een aantal pics
Maar vind de prijs (+1000 piek) iets teveel.
...
Maar dan heb je ook wat.
3x optische zoom, 2.1MegaPixel, en voor die prijs een kunststof behuizing en 4 AA batterijen. Lijkt me een puike deal, daarom ben ik er ook voor gegaan :)
Voor de rest staat er al veel informatie in de andere topics, en kun je op de lijsten van Sinterklaas 82 tm zien wie welke camera heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 12:44 schreef pven het volgende:

[..]

Ff volledig offtopic: als je al weet dat er zo'n reactie komt, waarom open je dan alsnog een dergelijke draad? :?
Omdat het meestal zo is, en ik gewoon in me eigen topic, een antwoord wil, het is zo'n nadeel om al die topic reply's door te gaan, neem die post hierboven, daar heb ik wat aan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 12:49 schreef Mr_Garfield het volgende:

[..]

Juist: Het grote "Ik Wil Een Digicam Hebben"-topic.
edit:
Natuurlijk waren enkelen mij al voor...

[..]

Zie hier een aantal pics
[..]

3x optische zoom, 2.1MegaPixel, en voor die prijs een kunststof behuizing en 4 AA batterijen. Lijkt me een puike deal, daarom ben ik er ook voor gegaan :)
Voor de rest staat er al veel informatie in de andere topics, en kun je op de lijsten van Sinterklaas 82 tm zien wie welke camera heeft.
Wow thnx! dat ziet er leuk uit! alleen is het niet een nadeel, dat er geen accu bijzit? nu moet je steeds via een oplader de batterijen opladen :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
Op woensdag 22 augustus 2001 14:23 schreef Binne het volgende:

[..]

Omdat het meestal zo is, en ik gewoon in me eigen topic, een antwoord wil, het is zo'n nadeel om al die topic reply's door te gaan, neem die post hierboven, daar heb ik wat aan.
maar jij snapt blijkbaar niet wat een groot nadeel het is om in gagdet talk alleen maar DIGICAM DIGICAM DIGICAM DIGICAM te zien in elke topictitel?

En met moeite doen is ook niets mis....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op woensdag 22 augustus 2001 14:23 schreef Binne het volgende:

[..]

Omdat het meestal zo is, en ik gewoon in me eigen topic, een antwoord wil, het is zo'n nadeel om al die topic reply's door te gaan
Hmmm... het is wel goed dat anderen wat moeite voor jou doen, maar zelf even wat moeite doen is teveel gevraagd?

Daarom blijf ik hierbij ook maar off-topic. Kheb geen zin om moeite te doen om te replyen, zoek jij maar uit wat voor informatie over digicams ik heb. :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zie algemene topic... Dat staat er niet voor niets natuurlijk :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.