Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Ja, dat moet wel kunnen
Was getekend, enz. | specs
Een goed en duidelijk antwoord.........
Maar zijn er nog wat valkuilen waar ik voor op moet letten?
Maar zijn er nog wat valkuilen waar ik voor op moet letten?
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
nope... zorg gewoon dat je tcp-ip instellingen goed zijn... that's it!
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Ok wish me luck..................
als je de meest recente versie van VPC hebt kan hij zonder enige aanpassing 'netwerken' via de TCP/IP van je Mac
btw dit staat gewoon in de manual als "major feature"
oftewel; warez?
btw dit staat gewoon in de manual als "major feature"
oftewel; warez?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Absoluut geen warez 
Hij heeft wat koudwatervrees en is absoluut niet thuis met PC's. Ik daarintegen kan een beetje zwemmen in "pc-water" en ben niet te beroerd om te helpen.....
Maar bedankt voor de "manual" tip.
Hij heeft wat koudwatervrees en is absoluut niet thuis met PC's. Ik daarintegen kan een beetje zwemmen in "pc-water" en ben niet te beroerd om te helpen.....
Maar bedankt voor de "manual" tip.
Verwijderd
VirtualPC is erg traag.
Snel genoeg voor internet, maar voor een doorsnee Windows programma/spel erg traag.
Snel genoeg voor internet, maar voor een doorsnee Windows programma/spel erg traag.
Verwijderd
onzin, als je t op een recente computer draait is t snel genoeg... (G4 Digital Audio @ 466 Mhz doet t perfect)Op donderdag 06 september 2001 12:00 schreef OetelDonk het volgende:
VirtualPC is erg traag.
Verwijderd
Ik heb pas geleden Microsoft Word2000 (officiele legale versie) in VirtualPC geinstalleerd, en dat ging heel erg traag, met moeite.
En verder wou VirtualPC Twilight cd's niet laten draaien.
En verder wou VirtualPC Twilight cd's niet laten draaien.
Pagina: 1