Wij zouden graag zonnepanelen willen plaatsen maar kunnen wel wat advies gebruiken.
Situatie is als volgt:
We hebben in de tuin de beschikking over een tuinhuisje die we vol kunnen leggen, en het schuine dak (west) van het huis.
Ik heb meerdere offertes aangevraagd maar bij deze offerte had ik het juiste gevoel.
Schuin dak (west): ongeveer 30m2 links en 30m2 recht van het huis. Dakhelling 45 graden
Ik ben benieuwd naar jullie advies omtrent het leg plan en of de offerte qua prijs ook goed is.
Situatie is als volgt:
We hebben in de tuin de beschikking over een tuinhuisje die we vol kunnen leggen, en het schuine dak (west) van het huis.
Ik heb meerdere offertes aangevraagd maar bij deze offerte had ik het juiste gevoel.
Foto's
Beschikbare (dak)ruimte
Plat dak: ongeveer 36m2Schuin dak (west): ongeveer 30m2 links en 30m2 recht van het huis. Dakhelling 45 graden
Schaduw
In de tuin staan 4 bomen (platanen) die in de zomer ongeveer 3 meter in de lucht groeien en rond oktober kort snoeien.Jaarverbruik
Jaarverbruik 4254 kWh maar verwacht komend jaar een stijging i.v.m. aanschaf hybride auto.Wie gaat het project uitvoeren
Door de leverancier van de zonnepanelenReeds verkregen offertes
Regio
Noord BrabantIk ben benieuwd naar jullie advies omtrent het leg plan en of de offerte qua prijs ook goed is.